Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Danny
Ah oke, ik zal deze week mijn da dan eens bellen, het zou nu dan 4 mnd geleden zijn, zou dus mooi uitkomen!
Door mirjam_dc
[quote="Chaos"]
Tussen enting en bloedafname moet 4 maanden (120 dagen) zitten voor Zweden en Noorwegen. Bron: http://www.dogsincluded.nl/invoer/zweden.htm
[/quote]

OK, het is dus 4 maanden, is goed dat ik het weet, ik dacht altijd 6! Dan kan ik daar voor Syma ook rekening mee houden, bedankt  ;)
Door Deesje
even op het engeland bezoek verder.. de verplichte teken en wormenbehandeling weet iemand welk middel gebruikt wordt of is dat da afhankelijk?? ik ontworm niet en gooi er verder liever ook geen tekenmiddeltjes overheen.. er valt nog wel overheen te komen maar mag je zelf een middel aangeven (mits goedgekeurd) of wordt daar een standaardmiddel voor gekozen?? of bepaalt de da?
Door Ziviaantje
[quote="Deesje"]
even op het engeland bezoek verder.. de verplichte teken en wormenbehandeling weet iemand welk middel gebruikt wordt of is dat da afhankelijk?? ik ontworm niet en gooi er verder liever ook geen tekenmiddeltjes overheen.. er valt nog wel overheen te komen maar mag je zelf een middel aangeven (mits goedgekeurd) of wordt daar een standaardmiddel voor gekozen?? of bepaalt de da?
[/quote]

In principe moet de dierenarts de middelen opbrengen en aangeven op welk tijdstip het gedaan wordt. Ik weet dat vaak de frontline spray en de drontal tablet gebruikt wordt, maar er zullen vast ook andere middelen gebruikt kunnen worden. Dit moet je dierenarts bepalen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door