Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door *Monique
heel toevallig heb ik net een nieuwe aanvraag voor mijn neus liggen voor de startlicentie 2007, en hier staat bij nr 8: "dat zijn haar hond voldoende is geent, middels (reguliere) vaccinaties waarvan de geldigheid aantoonbaar is".
Door hellenbanjerbo
kan iemand mij uitleggen wat toch de zin is van dat gezwaai met entingboekjes? als mens kan je uren met 400 mensen in een kleine ruimte opgesloten zitten (vliegtuig dus) lekker allemaal steeds de zelfde lucht inademend of met zijn duizenden in een voetbalstadion op elkaars lip zitten. geen hond die vraagt naar mijn entingen.
Door *Monique
hellenbanjerbo schreef: kan iemand mij uitleggen wat toch de zin is van dat gezwaai met entingboekjes? als mens kan je uren met 400 mensen in een kleine ruimte opgesloten zitten (vliegtuig dus) lekker allemaal steeds de zelfde lucht inademend of met zijn duizenden in een voetbalstadion op elkaars lip zitten. geen hond die vraagt naar mijn entingen.
Dit vind ik wel een goeie ;)
Leg het eens bij de RVB neer?? :-\
Door Lil
trimsalon schreef: Dit vind ik wel een goeie ;)
Leg het eens bij de RVB neer?? :-\
Ja, joepie!!!
Tja in Nederland weet ik het niet, maar in Duitsland is alleen de hondsdolheid verplicht, maar daar hebben ook jaarlijks enkele honden hondsdolheid. Coctails zijn in Duistland niet verplicht....
In nederland moet je de vraag even stellen aan Cynophilia of FHN...
Door Sanyo
Heel vreemd vind ik het, dat als je op een wedstrijd van een deelnemende hond een geldig entingsboekje moet kunnen laten zien, toeschouwers mét honden gewoon het wedstrijdterrein kunnen betreden! Daar wordt dan helemaal niets van gecontroleerd!
Door Lil
Sanyo schreef: Heel vreemd vind ik het, dat als je op een wedstrijd van een deelnemende hond een geldig entingsboekje moet kunnen laten zien, toeschouwers mét honden gewoon het wedstrijdterrein kunnen betreden! Daar wordt dan helemaal niets van gecontroleerd!
wat!!! :o

Zie je wat een wereld van verschil, in Duitsland kom je het terrein niet op voordat je hond een entingsbewijs heeft en een bh pruefung of wezenstest als het een categorie 1 hond is. Dit wordt dus echt gecontroleerd. Hoewel het waarschijnlijk ook lukt om onopvallend op het terrein te komen, zeker zomers op de weilanden, dat valt niet zo op. 's Winters in de maneges wel, daar is vaak maar 1 ingang waardoor je naar binnen kunt.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door