Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Ja, de vlooien van je hond kunnen ook jou bijten en je bed kan een bron van (her)besmetting worden. Ik zou dus zeker het bed afhalen en het beddengoed in de was gooien. En als je het op zeker wilt spelen, dan zou ik in ieder geval de slaapkamer met een omgevingsspray behandelen, net als alle andere plekken waar de honden nog wel eens liggen. Ook kleedjes uit manden e.d. in de was gooien. En denk ook aan je stofzuigerzak!Jezus!!! Wat erg! Ik heb echt overal jeuk. Waar kan ik zo'n spray halen? Als ik de kleedjes uit de manden in de was gooi dan hebben ze geen kleedjes meer
Laura2004 schreef: Nou, het beddengoed zit in de was en dan morgen meteen als ik wakker word ga ik heel het huis sprayen.Nee, je hoeft jezelf niet te behandelen. Ze kunnen jou wel bijten, maar ze zullen niet bij je blijven.
Is die spray niet gevaarlijk voor de honden? Kunnen ze dan gewoon in huis blijven of moet ik ze even in de tuin laten.
En dit is misschien heel raar hoor, maar moet ik mezelf niet behandelen??
Laura2004 schreef: Ik weet dus niet of ik een erge vlooieninvasie heb, maar ik denk dat ik toch wel heel het huis ga ontsmetten, want ik vind dit helemaal geen prettig idee.Nee, ik ben ook niet zo dol op die beestjes.