Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Elvira schreef: Bedankt. De fokker ent z'n volwassen honden alleen met 1 jaar in en erna niet meer en voert rauw :

Afbeelding
Hij ent de pups helemaal niet? Dat vind ik toch wel link.
Waarom dan wel met een jaar. Dan kun je ze misschien ook wel helemaal niet enten? Parvo en hondenziekte zijn het gevaarlijkst voor pups.
Door sylvia
Hitam schreef: Hij ent de pups helemaal niet? Dat vind ik toch wel link.
Waarom dan wel met een jaar. Dan kun je ze misschien ook wel helemaal niet enten? Parvo en hondenziekte zijn het gevaarlijkst voor pups.
Ik lees nergens dat die fokker zijn puppen niet ent, hij zegt vanaf 9 weken de eerste enting en daarna volgens schema van de DA
Door Truus
Elvira schreef: Bedankt. De fokker ent z'n volwassen honden alleen met 1 jaar in en erna niet meer en voert rauw :

Inderdaad, hier gaat het over een volwassen hond ;)
Door Elvira
klopt met 9 weken de eerste en dan wat de dierenarts aanraadt, omdat de vaccins verschillen. Zelf ent hij z'n volwassen honden alleen met 1 jaar en erna niet meer. Hij ent wel de teven waarmee gefokt wordt in tegen het herpes virus. Bij verschillende golden fokkers zijn hieraan al hele nesten overleden.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door