Tja...hier zit er dus ook 1 die niet meer wil enten.
Ik moet me echt even inlezen hoor...maar ik heb hier ergens gelezen dat er in veel vaccinatie's kippeneiwitten zitten..
Logisch gezien is het dan natuurlijk absurd om Rimpel te gaan enten met al die kippeneiwitten..
Ik ban alle kip en granen in zijn eten uit en zou hem vol laten spuiten met kip? Lijkt me niet.
Die enting voor hondenziekte is dus in combinatie met parvo als ik het goed begrijp..hondenziekte alleen bestaat niet, parvo alleen wel.
Weil...ook zoiets.
Rimpel heeft de pest aan water...ieder regenplasje wordt vakkundig ontweken en bij regen weigert ie te poepen...die zwemt dus werkelijk nooooit!
Poep eten doet hij ook niet, heeft hij ook nooit gedaan.
Hij is nu vier jaar oud en heeft alle jaren de cocktail gehad (nu achteraf krijg ik toch het nare gevoel dat hier weleens een grote schuld zou kunnen liggen in zijn kipallergie...als die aangeboren was dan had hij toch veel eerder last gehad? Ik weet dat de allergieen elkaar versterken...maar tot voor twee jaar geleden had hij nergens last van in de lente en de zomer.
Twee jaar geleden is het minimaal begonnen met wat jeuk als we in een bepaald soort gras liepen...en vorig jaar was het helemaal misse boel...
Nu we er met bioresonantie therapie achter gekomen zijn dat hij kip allergie heeft ban ik dat dus uit. plus alle granen. Mischien is het wel zo dat die kip allergie er altijd heeft gezeten als primaire allergie en doordat hij het dagelijks in zijn eten kreeg dat die kip allergie de graan en gras allergie is gaan versterken..
Je hoort namelijk vaak dat een graan/gras allergie gezien wordt als secundaire allergie en dat daar altijd een voeding allergie aan ten grondslag ligt.
Misschien heeft hij op kip nooit zo gereageerd maa rheeft die allergie er wel voor gezorgd dat die graan en gras allergie extra heftig werd...
DIE allergie kwam tot uitbarsting..
Op een stukje kip is het nooit misgegaan..
Maar goed..weer een heel verhaal dat wat off topic is...
Oke...ik heb dus spijt van mijn te late verdieping in dit soort dingen.
Ik wil gewoon helemaal stoppen met enten.
Die hondenziekte klinkt altijd eng...maar als daar kippeneiwitten in die vaccinatie zitten (of als die in de parvo zit) dan is het eigenlijk gewoon geen optie om hem te laten etnen op bijvoorbeeld alleen hondenziekte/parvo en weil.
Wat is wijsheid zoals de titel zegt....
mijn DA (er zitten inmiddels een paar meer,dus of het nog zo is weet ik niet...ben al een tijd niet meer geweest) zijn niet van het slag dat erg open staat voor andere ideeen...
Voeding is niet aan hun besteedt...energique kenden ze van horen zeggen maar over vers wisten ze niets te vertellen...heb ik ze allemaal voor moeten kauwen (mooie woordspeling hahahaha)
hetzelfde met homeopathie en dergelijke...
Bach bloesem???? wattuh?
Het is verder een prima dierenkliniek hoor...maar je moet niet gek gaan lopen doen zeg maar...
Daar hebben ze geen kaas van gegeten.
Die kliniek is uitgerust met de meest moderne snufjes en techniekjes maar verder houdt het op.
Wel zijn ze inmiddels een jaar aan de gasnarcose!!!1 Joepie de poepie~Ik hoop dat het nooit nodig is...maar wat ben ik blij dat het hier mogelijk is!