Moderator: Lizzy
Noukie schreef: Vandaag ben ik bij de dierenarts geweest voor een nieuw paspoort voor Fred, want dat grieks leest niet echt makkelijkKlopt, de werkzaamheid van o.a. Vanguard is langer en volgens de DA van Intervet geldt dat voor meerdere merken, alleen dat staat niet officieel geregistreerd. Maar ik wil een erkende registratie in het boekje zien, vandaar die Nobivac-enting. Aan het einde van de maand krijgen ze na goed advies van Intervet allebei de Puppy DP-enting (Hondenziekte en Parvo) en 6 weken daarna alleen Weil.Gelijk even gevraagd of hij Weil apart wil enten en of ik voor de cocktail voortaan ook Nobivac kan krijgen ipv Vanguard waar ze meestal mee enten.
Hij vond het geen probleem om Weil apart te enten en ook niet om Nobivac te bestellen, al vroeg hij zich wel af waarom ik perse Nobivac wilde want...
volgens hem is Vanguard dan wel niet geregistreerd als 3 jaar werkzaam, maar is het dat wèl!
Hij vond het een prima idee om de honden voortaan 2 jaar Weil te enten en dan het 3e jaar de cocktail.
Ze krijgen dit jaar dus alleen Weil en dan volgend jaar nog wel de cocktail omdat in Griekenland niet zo nauw gekeken wordt met houdbaarheidsdata e.d. en ik geen onnodig risico wil lopen. Vanaf volgend jaar dus cocktail/Weil/Weil/cocktail/ etc.