OK, nou, dan kunnen deze mensen oplucht adem halen. Ik vind de pup erruggg snel hersteld voor een parvo-pup. En ik vermoed dat het een ent-reactie is geweest of een ander virus. En als het wel parvo is geweest, dan is hij zeer goed hersteld en hoeven zij zich geen zorgen te maken over de toekomst. Want nogmaals, het is niet zo dat als de hond opgeknapt is, hij op latere leeftijd nog ergens last van zal krijgen. Kijk, heeft hij hartschade (zoals Brutus hartschade heeft overgehouden aan de parvo ENTING), dan kan hij natuurlijk direct of op latere leeftijd daar problemen mee krijgen (hoeft niet, dat zie je nu ook maar aan Brutus - Brutus heeft dus een niet optimaal werkend hart maar hij is nu 9,5 jaar jong en still going very strong! Zijn hart is ook met regelmatig ge-echo-d, met de Doppler, en er is geen verslechtering te zien). De meeste pups sterven overigens aan de hartschade hoor, die overleven de hartschade niet. Maar goed, als hij nu geen hartschade heeft, dan krijgt hij dus ook niet op latere leeftijd wel hartschade. Snap je wat ik bedoel? En qua darmen: hij heeft prima darmen.
Ik had net geschreven "Brutus heeft geen parvo gehad". Nou, Brutus heeft gewoon parvo gekregen na zijn enting. Na de enting, van de enting, door de enting