Schiet eens een beetje op Retrievers

Moderator: Lizzy
Doranto schreef:Een nieuwe reality serie is geborenZouden de rechten al vastgelegd zijn? Anders denk ik dat de eerste aflevering bij Tomsborder college gefilmd moet worden
TomsBorders schreef:ze gaan er vanuit dat t water in een ruimte staat van ong. 20-25 graden dus dat t ook die temp is als je het toevoegd dat het dus constant is. Maar om eerlijk te zijn (en topic correcte termen te gebruiken). Het maak geen 'drol' uit wat de exacte temperatuur is, als het maar niet warm - koud - warm - koud - warm - koud -warm, enfin je begrijpt wat ik bedoel.
waar heb je die glazen vandaan?
Lizzy schreef:Hij staat hier goed hoor! Hartstikke mooi en leerzaam. Oh, even ter aanvulling: het beste neem je 5 a 10 gram poepVandaag doe ik de volgende drol van misty, zal een weegschaal gebruiken
Retrievers schreef:Ik ga binnenkort ook de flotation methode doen, iemand interesse?Ja ehh, natuurlijk! Daar willen we ook een demo van!
Fenixjuh schreef:Zouden de rechten al vastgelegd zijn? Anders denk ik dat de eerste aflevering bij Tomsborder college gefilmd moet wordenmoeten jullie wel een knappere stand-in relegen voor mij hoor
Retrievers schreef:24 uur gewachtOmdat het gaas bovenop nat is, zou ik het volgende keer goed afknippen tot aan het elastiek, dan trekt het zo min mogelijk naar boven toe (cappilaire werking).
![]()
Retrievers schreef:Met de syringe een mm van de onderkant pakkenIk zou als ik jou was proberen aan een paar pasteurs pipetten te komen, dat gaat een stuk handiger en geeft minder verstoring van de bodem wat het opzuigen beter maakt.
Retrievers schreef:Ok, misschien moet ik dan toch maar een keer in mijn leven naar de Action haha.
Action
TomsBorders schreef:moeten jullie wel een knappere stand-in relegen voor mij hoor
Omdat het gaas bovenop nat is, zou ik het volgende keer goed afknippen tot aan het elastiek, dan trekt het zo min mogelijk naar boven toe (cappilaire werking).
Zal ik doen![]()
Ik zou als ik jou was proberen aan een paar pasteurs pipetten te komen, dat gaat een stuk handiger en geeft minder verstoring van de bodem wat het opzuigen beter maakt.
Heb je toevallig ook een goedkoop nederlands adresje![]()
![]()
Is het met die microscoop voldoende te zien? Welke vergrotingen zitten erop?
Ik heb 4x objectief 10x objectief en wf 10 oculair en wf16 oculair.
Ok, misschien moet ik dan toch maar een keer in mijn leven naar de Action haha.