Ik ga morgen even uitgebreid opschrijven wat ik tot nu toe bedacht hebt en dan kunnen jullie daarvan melden of het wel of niet iets is voor jullie.
Door de hoeveelheden kan ik denk ik niet iedereen individueel lesgeven maar ik kan altijd proberen wanneer reizen te moeilijk wordt die kant op proberen te komen.
Verder zal ik wat overzichtelijker studiemateriaal proberen te schrijven de komende weken (het is vrij druk op het werk dus het is een beetje afhankelijk hoe rustig mijn avonden zijn).
In ieder geval de reacties op jullie berichten
Lizzy schreef:Begrijp me goed hoor Tom, ik ben niet tegen. Nooit geweest. Maar ik denk dat mensen wel moeten weten wat ze aan het doen zijn. Dus vandaar mijn waarschuwing laatst in dat topic. En het is geweldig dat jij bereid bent mensen te helpen, zodat ze leren wat ze moeten doen.
Ik wil zelf heel graag aan deze cursus meedoen. Ik ben al lekker op weg maar ik loop best nog tegen wat problemen aan.
Ik weet dat je er niet per se tegen bent maar wel als je het niet kan en dat is ook belangrijk voor jezelf af te wegen en beter 10x waarschuwen. Maar om mensen een indruk te geven wat ik wil doen zal ik ze hiermee proberen te helpen
labradorluna schreef:Ik hoorde van Lizzy over het wormen onderzoek. Ik wil er graag aan mee doen. Fijn dat je het ons wil leren.
Natuurlijk
Rico schreef:Het lijkt mij ook erg leuk en leerzaam.
Hoe en wat heb je voor idee?
U staat genoteerd

, ik zal morgen wat uitgebreider reageren over mijn plannen.
AnoukFrodo schreef:Ook ik ben geïnteresseerd, juist omdat ik dan kijken in hoeverre ik op verantwoorde wijze zelf kan gaan testen. Welke omgeving woon je Tom?
U staat ook genoteerd

ik woon bij Den Haag maar als je zelf de spullen hebt en daar niet kan geraken kan ik eventueel wel een keer die kant op komen. Wacht even mijn bericht van morgen af.
Kim_S schreef:Hier wel interesse maar momenteel geen materiaal, want geen honden meer. Maar voor in de toekomst zeker!
Ik heb een HLO (laboratorium) opleiding, en jaren achter allerlei microscopen gezeten. Ben dus vooral benieuwd naar wat ik wel en niet zou moeten zien 
Ik denk dat er in principe genoeg mensen met materiaal zullen zijn

Desnoods gebruik je dat van jezelf.
Met je opleiding moet het zeker goed te doen zijn!
Nancy73 schreef:Ik zou ook heel graag mee doen
Ook u staat genoteerd
pluk schreef:Ik heb ook interesse!
En jij ook bedankt voor je aanbod!
miik schreef:Wil je mij ook de info geven als je meer weeet ?
Ik twijfel of ik mee wil/kan doen....
Ik weet niet hoor Linda
Retrievers schreef:Ik ben al bezig. Van de week ga ik weer de flotation en baermann test doen. Dit wordt de eerste keer baermann.
Als ik wat vindt maak ik een foto, deze microscoop kon op de computer aangesloten worden.
Maar ik ga van de week ook allemaal dierenartsen in de buurt bellen of ze idexx testen doen en hoeveel dit kost.
Is dit niet duur dan laat ik dit 1 (of 2) keer per jaar doen voor de zekerheid en test zelf ook nog 2 of 3 keer. De 'gewone' wormen test ik zelf wel. 
Ok als je een twijfelgeval hebt mag je de foto altijd naar me emailen!
Bedoel je hiermee ook dat je geen interesse hebt in een eventuele cursus of juist wel?
Jantina schreef:Ook mij mag je op de hoogte houden!
Dat zal ik bij deze doen dan
ChantalKrijn schreef:Hier ook interesse!
Wederom genoteerd