A2Z schreef: Jaaa zet mij op de lijst aub voor 1 hond ( Aad vd Zanden - Golden Retriever Luna )Staat erbij !
Moderator: Lizzy
A2Z schreef: Jaaa zet mij op de lijst aub voor 1 hond ( Aad vd Zanden - Golden Retriever Luna )Staat erbij !
Nicky en Pip schreef: Ik zou er ook graag bij willen met Pip!Genoteerd !
ChantalKrijn schreef: Oh daar zitten we ruim na danOok genoteerd!
Ik wil graag met 1 hond![]()
Sybrandina schreef: Ik wil ook graag komen met 1 hond ( Scott).Je staat erop !
Gr. Monica
Pijja82 schreef: Sorry, ik zie dit weer veel te laat, terwijl er notabene een link naar dit topic in m'n eigen bericht is geplaatst!!!Nee hoor niet te laat, je staat erbij !
Zou ik er alsjeblieft nog bij kunnen met 1 hond, of ben ik te laat?
Me and my boys! schreef: kan ik met 2 komen en dan t liefst als laatste?Zover ik weet vaccineert Tannetje niet met de nieuwe enting (met onderbouwde redenen) en is ze niet overtuigd/geen voorstander van het "boosten" van de nieuwe L4 enting. Maar dat is te bespreken/overleggen lijkt me.
eigenlijk ook voor lepto enting maar die moet toch na zoveel weken herhaald worden tegenwoordig?
Pijja82 schreef: Mag/kan het bij mij 2 honden worden? Er staat nog niemand na mij? En het is alleen voor honden toch?Ik heb het veranderd voor je.![]()
miik schreef: Wil je mij erbij zetten voor de pup Doortje- dat wordt titeren indien nodig en anders rabies enten.Het lijkt mij beter dat je dit even eerst met Tannetje overlegd tav de aparte entingen, als ze er geen probleem mee heeft ( het is enten in combinatie met titeren) zal ik je erbij zetten.
En als het mag 2x een poes rabies enten.
Pijja82 schreef: Zover ik weet vaccineert Tannetje niet met de nieuwe enting (met onderbouwde redenen) en is ze niet overtuigd/geen voorstander van het "boosten" van de nieuwe L4 enting. Maar dat is te bespreken/overleggen lijkt me.oh dat is mooi! zo n herhaling vind ik nm ook niks...![]()