Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Pijja82
Sorry, ik zie dit weer veel te laat, terwijl er notabene een link naar dit topic in m'n eigen bericht is geplaatst!!!  :o
Zou ik er alsjeblieft nog bij kunnen met 1 hond, of ben ik te laat?
Pijja82 schreef: Sorry, ik zie dit weer veel te laat, terwijl er notabene een link naar dit topic in m'n eigen bericht is geplaatst!!! :o
Zou ik er alsjeblieft nog bij kunnen met 1 hond, of ben ik te laat?
Nee hoor niet te laat, je staat erbij !
Door Pijja82
Me and my boys! schreef: kan ik met 2 komen en dan t liefst als laatste?
eigenlijk ook voor lepto enting maar die moet toch na zoveel weken herhaald worden tegenwoordig?
Zover ik weet vaccineert Tannetje niet met de nieuwe enting (met onderbouwde redenen) en is ze niet overtuigd/geen voorstander van het "boosten" van de nieuwe L4 enting. Maar dat is te bespreken/overleggen lijkt me. ;)
Pijja82 schreef: Mag/kan het bij mij 2 honden worden? Er staat nog niemand na mij? En het is alleen voor honden toch? :biggrin2:
Ik heb het veranderd voor je.
Nee hoor katten kunnen ook worden getiterd.
miik schreef: Wil je mij erbij zetten voor de pup Doortje- dat wordt titeren indien nodig en anders rabies enten.
En als het mag 2x een poes rabies enten.
Het lijkt mij beter dat je dit even eerst met Tannetje overlegd tav de aparte entingen, als ze er geen probleem mee heeft ( het is enten in combinatie met titeren) zal ik je erbij zetten.
Ik mag dit niet zelf beslissen...
Door Pijja82
Mogen mijn 2 katten erbij gezet worden voor het titeren? Of moet ik ook eerst zelf contact opnemen met Tannetje? Als de titer bij mijn katten te laag is, zou ik namelijk graag willen vaccineren. Het gaat bij m'n 2 honden en 2 katten niet om Rabiës hoor? En bedankt trouwens!  O0
Pijja82 schreef: Zover ik weet vaccineert Tannetje niet met de nieuwe enting (met onderbouwde redenen) en is ze niet overtuigd/geen voorstander van het "boosten" van de nieuwe L4 enting. Maar dat is te bespreken/overleggen lijkt me. ;)
oh dat is mooi! zo n herhaling vind ik nm ook niks...
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door