'Diatom heb ik in huis, ben er alleen wat huiverig voor ivm Dooks luchtwegen en het stof, ik lees ook vaker dat het de huid nogal uit kan drogen en ze daar jeuk van krijgen, en zn huid is ook al zo gevoelig *zucht*
Even naar MDR1 gen gekeken maar de stoffen die Tom gehad heeft zie ik daar niet zo snel terug, Clavubactin bijvoorbeeld, met zijn castratie en voor het PL onderzoek is hij onder reguliere narcose geweest en daar verder niet echt last van gehad, dus denk niet dat het zoiets is.
Vandaag gaat het gelukkig iets beter, ik heb smuldier gehaald en dat vind ie in elk geval erg lekker en at ie in 1 ruk op, hij wil weer wandelen en hij liep ook weer te zeulen met zijn knuffel dus we gaan de goede kant op.
Ik ga idd via Ekopets anti-vlo bestellen, just in case, heb ze gelukkig niet in huis...maar wil dat graag zo houden.
De vloeren zou ik graag aanpakken maar budgetair is dat gewoon geen optie nu, heb vandaag de vloerbedekking in elk geval behandeld dus mocht er wat zitten is dat nu ook weg.
De katten even goed nagekamd maar ook daar niks gevonden, en geheel tegen de verwachting van de da in had Tom ook geen vlooien...houden zo