Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: Grappig dat reguliere vlooienmiddelen altijd worden afgedaan als gif, maar men dan wel met teatree aan komt zetten.Nou, in dat geval mogen er hier met terugwerkende kracht wel meteen 7 omvallen
http://www.petpoisonhelpline.com/poison/tea-tree-oil/
Angelique schreef: Nou, in dat geval mogen er hier met terugwerkende kracht wel meteen 7 omvallenja maar van standaardvlooienmiddel vallen ze toch ook niet allemaal om? en dat is dan wel gif...![]()
*Dorothea* schreef: ja maar van standaardvlooienmiddel vallen ze toch ook niet allemaal om? en dat is dan wel gif...Ik had een mops die atactisch werd van exil , dus die troep komt er niet meer in
ik heb trouwens één keer een hond gezien die helemaal suf was van de tea tree dus het kan zeker.
Sigbrid schreef: Ik had een mops die atactisch werd van exil , dus die troep komt er niet meer inmaar van tea tree kunnen ze dus net zo goed atactisch worden...
flodder en dwarrel schreef: http://www.diatomeeenaarde.nl/?gclid=CL ... tAodOSoAmgIk denk dat weinigen de link gelezen hebben!
Lazy Garfield schreef: Ik denk dat weinigen de link gelezen hebben!Heb het stukje gelezen.
Er wordt nl. niet op gereageerd.
Is het beste natuurlijke ontvlooingsmiddel naar mijn idee.
Ook tegen wormen overigens!!
*Dorothea* schreef: ja maar van standaardvlooienmiddel vallen ze toch ook niet allemaal om? en dat is dan wel gif...Ik ben sinds enkele dagen volledig gestopt met mijn natuurlijke spray (zelf samengesteld uit biologische appelazijn, tea tree en lavendelolie). Het helpt wel maar ik vond hem precies wat suffig, slaperig. Bovendien had hij sinds enkele weken ook een loopneus, niet erg maar af en toe wat waterig. Da (moest er toch zijn) dacht dat het een wat allergische reactie kon zijn aangezien hij eigenlijk verder prima in orde was.
ik heb trouwens één keer een hond gezien die helemaal suf was van de tea tree dus het kan zeker.
judith1967 schreef: Heb het stukje gelezen.beiden
Doe jij het dan door het voer of smeer je de hond er mee in??
judith1967 schreef: Heb het stukje gelezen.Tegen wormen twee keer per jaar een maand 1 theelepeltje door het eten, tegen vlooien wrijf je het in de vacht.
Doe jij het dan door het voer of smeer je de hond er mee in??
Lazy Garfield schreef: Tegen wormen twee keer per jaar een maand 1 theelepeltje door het eten, tegen vlooien wrijf je het in de vacht.ik neem aan dat je het alleen voert als je weet dat ie vlooien heeft?
Maar mijn hondje heeft geen vlooien dus nog nooit gedaan.