Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door *Flip*
eelke schreef: :biggrin2: ooooowwwhhhh.....

'mevrouw, wat goed dat u dit laat doen, zouden meer mensen moeten doen'

Was de reactie ;D sta ik daar helemaal paraat met mijn verhaal in mijn hoofd. Toen ik opmerkte dat ik van de week aan de telefoon zowat op mijn kop kreeg en er gewoon een pil in moest stoppen zei ze 'nou dat is niet van deze tijd hoor, bij de paarden doen we dat al lang niet meer, en ik denk dat dat in de toekomst voor honden ook zo moet zijn'.
Hihi, nou, top zeg!
wel fijn dat er onderling zo goed gecommuniceerd wordt :-X

@ Lizzy; ik dacht dat ontlastingsonderzoek voor hond & kat altijd met de centrifuge-sedimentatie-flotatie methode wordt gedaan?! Zijn er dan nog andere methodes die een DA in eigen praktijk doet?
Door Martine-Tom
eelke schreef: Dat is wel snel ja!
Komen er dan nog verzendkosten bij verder? Want ik vond 20.50 al wel aan de prijs, zeg maar. Als je dat iedere 3 maanden doet, voor 2 honden...
Yep, ik geloof 2 of 3 postzegels die je erop moet plakken maar daar blijft het bij.
En je kan er ook meer bestellen en later terugsturen dan krijg je toch weer een beetje korting :)

Ik doe het ook niet elke 3 maanden hoor ;)
Door eelke
Tssssghh. Ze waren er gisteren niet aan toegekomen. Dus toen ik belde, ging ze het meteen nog doen, en zou ik voor 12 uur terug gebeld worden. Niet dus, en nu is de praktijk dicht.

Oftewel, uiteindelijk dus nog veel langzamer dan het woud  ::)

Heb ze maar een mail gestuurd, ben ik in ieder geval van de frustratie af. Een beetje dan.
Door eelke
Nou, ben toch nog terug gebeld... geen eitjes of iets bijzonders in de ontlasting, alleen wel opvallend veel haar. Ik moest hem borstelen. Ah oke.

Denk....denk.....hij krijgt wel savonds een konijnenoor, daar zit vacht op.  ::)
Waarom geeft u hem een konijnenoor dan?
Omdat hij alleen konijn, haas, paard en haring krijgt, ivm allergieën.
Oh oke, dan is het goed.

Dus ik ga maar even kijken of ik het flush van de oortjes af kan halen, onderaan zit altijd zo'n dotje.
Door kiara
trouwens als eerste wat een goede tip van van het woud nooi geweten (had ik eerder moeten weten) maar ik zag een andere prijs €35,50 dan wel met giardia,ja ik wil dan ook wel dat weten,kan het ook goedkoper dan heb ik iets over het hoofd gezien want ik heb 4 honden en 2 katten
Door Martine-Tom
Heb je een reden om aan giardia te denken, zo nee zou ik die zelf achterwege laten  ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door