k9 schreef:
nee, maar die honden van onze club waren ook niet in de krant......
En bovendien de kans dat je een teek mist bij 50 is een stuk groter dan bij 10, lijkt me ten minste. Ik persoonlijk heb ik vorig jaar geen vaste teek van mijn honden weg gehaald, en losse ook niet veel moet ik zeggen.....
Kan zijn, maar als 1 foute teek al voldoende zou zijn dan is én gif gebruiken en nog steeds tientallen teken van je honden af moeten halen niet echt veel winst.
Die 50 teken per dag per hond liepen we in Brabant op, hier in Drenthe hebben we in 1,5 jaar tijd precies 1 x 1 teek op een hond gevonden en dan gebruiken we dus tegenwoordig helemaal niets meer .
Dat die honden niet individueel de krant hebben gehaald is wel logisch. Maar het geval babesiosis was daarnaast in alle dagbladen al breed uitgemeten met de nodige adviezen erbij dat je je woefert nu toch wel echt zo'n scalibur om moet hangen.
Er zijn genoeg honden die ook ontzettend ziek kunnen worden van Frontline en/of pipetten van andere merken. Maar daar hoor je niks over in het openbaar omdat men dat niet wil erkennen omdat het zogenaamde goedgekeurde middelen zijn.
Maar goed, ieder zijn keuze