Hetty_ schreef:Ik heb net bericht gekregen dat de verkoper ze niet kan leveren en ik het geld teruggestort krijg.Bij Pink Pricess![]()
Bij welke verkoper heb jij ze besteld Nancy?
Moderator: Lizzy
Hetty_ schreef:Dank je Nancy.Hetty, Ik kreeg net dit berichtje
Ik heb ze ook besteld.
Ik krijg € 2,55 van die andere verkoper terug en moet nu € 1,99 betalen.![]()
Hoe kunnen ze het ervoor doen.
Hanny schreef:Gisteren aan het oefenen geweest met de reageerbuisjes enz. voor de dubbele centrifuge scheiding (zonder centrifuge).het klinkt alsof je allemaal luchtbelletjes ziet.
Het leek goed te gaan, had ik ook wel verwacht, is gewoon doen, wat er staat. Volgende keer wat minder poep gebruiken.
Maar dan komt het, wat zie ik allemaal? Is dat goed, of niet? Lijkt wel een stukje spons met allemaal eitjes er op, is niet rond afgebakend, dus zal wel wat anders zijn. Lijkt wel een scooterband, rond en zwart met blanco binnenkant. Ik kan kijken bij diagnostic manual over internal parasites, wat Tom een keer aangaf, maar daar zie ik wat ik aan eitjes zou kunnen zien, maar niet waar ik het mee zou kunnen verwarren. En verwarrend is het, vind ik. Ik weet dat Lizzy een boek noemde, maar dat kostte iets van €50, veel geld dus. Heeft iemand nog andere ideeën?
Het zou heel prettig zijn om wat meer zekerheid te hebben over wat ik zie.
Het zou fantastisch zijn, als iemand nog een goed idee zou hebben.
Hanny
nicolette schreef:Wat is handigIk zou zeggen, wat je zelf prettig vind, ik heb plastic zodat ik ze weg kan gooien, als je ze wilt spoelen is glas weer wat beter omdat het inert is.
Glazen reageerbuisjes of die van plastic.
Hoe groot moeten de dekglaasjes zijn.
Hanny schreef:Ja Tom, die informatie heb ik al. Gelukkig maar, anders wist ik helemaal niets.Hoi Hanny,
Ik zocht eigenlijk afbeeldingen met eitjes en dingen, die er op lijken en geen eitjes zijn.
Misschien volgende week nog eens proberen. Ooit komt het goed.
Eerst dit weekend andere leuke dingen doen.
Ik wantrouw mijn jongste teef, poep meegenomen naar den Haag en toen viel het dekglaasje op de grond, kon ik nog te weinig zien.
Kan haar toch niet ontwormen, want ze is dragend, maar weten, hoe of wat zou niet verkeerd zijn.