Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2666624
Monique77 schreef: Ik heb even overleg gehad met Tannetje, en we hebben besloten de katers volgend jaar pas te laten titeren gezien onze vertrouwensband die we nog volledig aan het opbouwen zijn (en ze de eerste entingen allemaal gewoon gehad hebben bij de oude eigenaar)

Sorry voor de overlast van de afzegging van de katers :-[

Wij komen dus alleen met Daan voor een weilenting zaterdag !
De rabies enting bedoel ik ::)
Door eelke
#2666722
Nynke schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-[ :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: je komt erop, beetje laat, want voor 9.30 uur naar het IC zal mij niet lukken ::)
Haha, fieuw gelukkig. Voor 09.30 bij IC zijn had ook niet mijn talent geweest :P maar uiteraard pas ik me aan aan jou! Ben allang blij dat je even mee wilt, en wacht wel af wanneer je er aan toe komt :)
(ik kom alleen voor de lepto he, en de gezelligheid en koffie ;) )
Door Nynke
#2667106
eelke schreef: Haha, fieuw gelukkig. Voor 09.30 bij IC zijn had ook niet mijn talent geweest :P maar uiteraard pas ik me aan aan jou! Ben allang blij dat je even mee wilt, en wacht wel af wanneer je er aan toe komt :)
(ik kom alleen voor de lepto he, en de gezelligheid en koffie ;) )
Da's prima !!! :) :) :)
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2668888
Ik moet zeggen dat ik het best heel spannend vind. Het wordt een uitdaging. Zoveel hondjes en dan natuurlijk een superenthousiaste Duke die met iedereen wil spelen maar dat kan dan natuurlijk even niet. Ik neem een heeeeeleboel long mee, denk ik.....
Door Nynke
#2668945
Naomi, er vlak naast is een groot veld waar dan officieel wel geen honden uitgelaten mogen worden, maar waar je dat wel veel ziet, omdat er nooit kinderen spelen omdat de woonwijk ernaast afgebroken is, dus je zou wat gooispeeltjes mee kunnen nemen voor Duke en daar lekker kunnen gaan spelen :) :)
donnadoe schreef: ik wilde nog even bedanken, dat wij zo vroeg aan de beurt zijn, toppie, ben ik heel blij mee ;)
graag gedaan :) :) tot morgen !!

Als er mensen zijn die niet weten waar het is, stuur mij dan vandaag nog even een peebeetje, dan stuur ik mijn mobiel nummer voor de zekerheid :) :)
Door Vivianneb
#2668948
Ja ik vind het ook wel erg spannend!! We maken met Cailean nu echt super vooruitgang (gister zelfs naar de stad geweest tijdens de golden tenloop - weleenswaar met Jiro erbij dus hij had een maatje) maar het aanraken door anderen is wel een uitdaging. Dus ik neem ook heel veel beloningen mee :P
Door TessaThomas
#2669076
Wij maken met Tessa en haar uitvallen ook vooruitgang, vandaag 2 honden gepasseerd zonder iets te doen, maar ik zal daar nog een keer aangeven dat ze niet zo gezellig is. ;)

Ik stuur je een PB Nynke!
Door Nynke
#2669206
Berna schreef: Neem aan dat ik gewoon het adres in mijn tomtom zet?
En dat we er dan komen?
Ik zou eerst even kijken op Google maps, dan heb je enig idee van hoe en wat :) :) Ik heb het net even geprobeerd en de locatie Wendeldijk 25 wordt aangegeven op de juiste plek, maar de Rijpweteringdijk, Tintedijk, Halfwegdijk, Kadijk en Mariëndijk bestaan in het echt niet, net zomin als de flats die je op Google maps wel ziet. Dat is 1 groene vlakte met daarop 2 zeecontainers en wat paarden en pony's.

Waar moet je vandaan komen??
Door Nynke
#2669226
Berna schreef: A15 uit de ri van gorinchem
Dan ga je richting Barendrecht en Ridderkerk en neem je afslag 20 richting IJsselmonde, onderaan bij de stoplichten links, rotonde bij Macdonalds rechtdoor, volgende stoplichten rechts en na 150 meter weer rechts, waarna je 100 meter verder bovengenoemde auto's ziet :) :)
Laatst gewijzigd door Nynke op vr 10 mei 2013, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door