Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Jolly schreef: ;D en toen ze dacht klaar te zijn, zag ze bij Sofietje bloed en vond ze haar zooo zielig :D
Ja, Sophie WAS ook heel erg zielig... Volgens mij moest ze wel 100 keer geprikt en vervolgens ging ze onder de toonbank liggen mokken... IS toch ook zielig???
Ik ben vandaag bij Tannetje geweest en we hebben er gelijk een combibezoekje van gemaakt. Flea en Chooky hebben ook hun bloed gedoneerd aan de wetenschap ;D Flea's titers zijn getest, en wederom super bevonden!!!! Hij heeft alleen nog zijn puppyshots gehad, maar tegen parvo en hondenziekte zwemmen er nog hopen antistoffen in z'n bloed rond ;D Dus dat zit wel goed.
Debbie de poes is ook meegeweest, aangezien het ons maar niet lukt om haar niezen en vieze oogjes onder controle te krijgen. Het wordt wel minder, maar stopt niet helemaal en wordt dan ook weer erger. We hebben al druppels meegekregen en Tannetje duikt in de boeken voor een homeopathisch middel. Volgens mij heeft ze wel 3 of 4 velletjes volgeschreven met Debbie's levensverhaal en eigenaardigheden :D ;D
En toen heeft ze ook nog even gekeken naar Flea's mislukte poging om zichzelf te castreren :o >:( ;D Waarschijnlijk heeft hij zich opengehaald toen hij samen met Chooky even een illegaal rondje golfbaan ging maken en die golfbaan (grenzend aan losloopbos) is afgezet met een paar lullige draadjes prikkeldraad.......
Maar het valt mee, er zit een sneetje langs zijn bal en het is een beetje ontstoken (hij geeft trouwens zelf geen kik als je eraan komt of er zalf opsmeert of zo) dus schoonmaken met zilverwater en insmeren met prodier wondgel.
Ja Chasey heeft zijn bloed ook aan de wetenschap gedoneerd.
Hij wilde ook wel even een stukje spelen met de winkelkat Dropje >:(.
Doen we dus maar even niet he.

Geer; Bij Tjees ging het stukken sneller dan bij Ted en Soofje. ff zitten en poef klaar. ;D
Hoi Marielle,

Ik neem dat de lijst met deelnemende dierenartsen niet openbaar gemaakt kon worden?
Zo nee, dan zal ik eens bij mijn d'arts infomeren of hun praktijk ook meewerkt aan dit onderzoek.
Overigens wel een mooie eerste stap richting realistisch enten....

Groet, Sieneke
Mijn da doet er niet aan mee, had volgens mij niet eens de brief goed gelezen. :-\
Heb in de komende weken wel de mogelijkheid om met een paar honden naar Barendrecht te komen, dus laat even weten, wanneer er weer prikdagen zijn?
Heb honden, die voor het laatst geënt zijn in maart 2003. 2 daarvan hebben wel jaarlijks de Rabiësenting gehad. 1 daarvan heeft net een nestje gehad. Willen ze soms ook weten, wat puppen van Ma meekrijgen?
Jolly schreef: Ja Chasey heeft zijn bloed ook aan de wetenschap gedoneerd.
Hij wilde ook wel even een stukje spelen met de winkelkat Dropje >:(.
Doen we dus maar even niet he.

Geer; Bij Tjees ging het stukken sneller dan bij Ted en Soofje. ff zitten en poef klaar. ;D
Ja hallo! Tjees mocht zeker in zijn pootje? Dus geen risico op nekslagaderlijke superbloedingen! >:( ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door