Moderator: Lizzy
pike schreef: ↑zo 10 nov 2024, 19:52 Oke, volgens dit stuk zou Ties, zijnde onder de 35 lbs (nl. 14 kg) een theelepel pd moeten krijgen. Volgens het lijstje in het topic van Doranto een eetlepel. Wat moet het dan worden? Beginnen met een theelepel?Maar daar staat toch ook:
Lizzy schreef: ↑zo 10 nov 2024, 22:01 Maar daar staat toch ook:Ja maar in de link die je hierboven stuurt staat wat anders:
Dogs 20 to 50 lbs. - 1 to 1.5 tablespoons
?
pike schreef: ↑ma 11 nov 2024, 20:10 1 theelepel om te beginnen is ook mijn idee. Als hij zichzelf voortdurend herbesmet is een maand echter niet genoeg… Voor nu heb ik eerst nog een testkit aangevraagd, morgen hoop ik die te krijgen en dan gaat gelijk een monster retour. Dan heb ik nog deze week de uitslag. Ik heb weinig hoop maar wie weet.Nee, die Chi van mijn vriendin heeft 1 jaar op de diatomeeënaarde gestaan. Na zijn 1ste levensjaar is hij beter bestand kennelijk want sinds 2 jaar heeft hij geen besmetting meer gehad.
pike schreef: ↑wo 13 nov 2024, 17:21 Drie plusjes op haakworm Het is om moedeloos van te worden. Dan gaan we de diatomeeën maar eens bestellen. Zou het nog helpen om knoflook bij te voeren? Vroeger gaf ik altijd wat granulaat bij het voer maar Ties heeft dat nog nooit gehad. Eigenlijk heb ik daar totaal niet meer aan gedachtJa, fuck.... Ik heb dit ook met Linga gehad, iedere keer weer haakworm of coccidiose. Ik zou zeker de diatomeeënaarde bestellen en ik zou ook zeker knoflook geven. En overweeg ook de Puur Parasitus!
pike schreef: ↑wo 13 nov 2024, 22:05 Alles is besteld, we gaan eens kijken of het wil lukken.Ja. Ik heb dat meerdere keren wel gedaan, ook in overleg met dierenartsen. Parasietmix Inwendig vond ik altijd superrrr spul maar het recept is veranderd en naar mijn mening echt minder interessant geworden. Helaas.
Kan de diatomeeënaarde gelijktijdig gegeven worden met de puur parasiet??