Vandaag was weer zo'n dag van eens kijken of er nog antistoffen in het bloed zitten....
Alhoewel ik ondertussen wel vertrouw op geheugencellen, heb ik gewoon simpelweg een aftekening voor 3 jaar in het boekje nodig in geval van acute nood (onverwachte ziekenhuisopname en honden die dan per direct naar het pension moeten).
Mijn oudste van ruim 4 jaar was weer aan de beurt. Als pup van 9 weken en jonge hond van 5,5 maand gevaccineerd, met 1 jaar afgetekend voor drie jaar met parvo 6, distemper 5 en hcc 4. Vandaag bij de titersessie van Froukje Seip helemaal in Den Helder

weer voor 3 jaar afgetekend: parvo 6, distemper 6 en hcc 3. In totaal 36 honden getiterd, weet nog niet alle uitkomsten.
Najaar 2024 pas weer de jongste die dan net 4 jaar is en alleen op 6 weken dhp gevaccineerd is (parvo stond op 0, geen keus) en daarna niet meer. Met 1 jaar was het toen: parvo 6, distemper 5 en hcc 5.
Ik blijf het leuk en interessant vinden.

en ook weer stom dat ik in de jaren 90 met mijn eerste hond beslist niet te laat wilde zijn met de volgende enting want ze zou eens onbeschermd kunnen zijn.

Voelt best stom als ik daar nu aan terug denk...