Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door TomsBorders
ik kan me helaas niet aanmelden omdat ik niet aan het onderzoek mee heb gedaan maar een uitgebreid verslag naderhand is altijd welkom :)
Vooral statistische data en dergelijke.
Door doranto
TomsBorders schreef: ik kan me helaas niet aanmelden omdat ik niet aan het onderzoek mee heb gedaan maar een uitgebreid verslag naderhand is altijd welkom :)
Vooral statistische data en dergelijke.
Misschien kun je met iemand mee gaan als introducé? Ik wil evt ook wel een persoon extra opgeven, maar dan zouden we op een bepaalde tijd daar af moeten spreken ofzo. Laat maar weten als je dat wilt.
Door TomsBorders
Doranto schreef: Misschien kun je met iemand mee gaan als introducé? Ik wil evt ook wel een persoon extra opgeven, maar dan zouden we op een bepaalde tijd daar af moeten spreken ofzo. Laat maar weten als je dat wilt.
Hoi doranto,
bedankt voor het aanbod, lijkt me erg leuk! op dit moment kan ik die datum ook dus als je me mee mag nemen dan ben ik een welkome gast :)
Door Parelridder
TomsBorders schreef: Hoi doranto,
bedankt voor het aanbod, lijkt me erg leuk! op dit moment kan ik die datum ook dus als je me mee mag nemen dan ben ik een welkome gast :)
Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd, bedoel je die datum er voor vrij te houden, maar er is een beperkt aantal plaatsen, dus men verzoekt met klem om vóór 30 dec. 2015 af te melden als je niet kunt, zodat de plek dan nog aan een ander gegeven kan worden.
Door doranto
TomsBorders schreef: Hoi doranto,
Ik mocht in totaal met 4 personen komen. Ik had er 3 aangemeld. Ik ga er gelijk een mailtje achteraan sturen of ik de vierde ook nog aan kan melden.
Zo gauw ik antwoord heb hoor je het. ;)
Door TomsBorders
Parelridder schreef: Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd, bedoel je die datum er voor vrij te houden, maar er is een beperkt aantal plaatsen, dus men verzoekt met klem om vóór 30 dec. 2015 af te melden als je niet kunt, zodat de plek dan nog aan een ander gegeven kan worden.
Hoi, dat is wel de bedoeling ja maar heel soms is er een noodoproep van mijn werk in het weekend en dan zijn alle poppen aan het dansen. heb het in mijn agenda in ieder geval geblokt dus niemand kan verder afspraken plannen behalve als er iets goed mis gaat ergens in NL dan.

Bedankt Doranto!
Door Parelridder
TomsBorders schreef: Hoi, dat is wel de bedoeling ja maar heel soms is er een noodoproep van mijn werk in het weekend en dan zijn alle poppen aan het dansen. heb het in mijn agenda in ieder geval geblokt dus niemand kan verder afspraken plannen behalve als er iets goed mis gaat ergens in NL dan.
Nou begrijp ik wat ik tussen de regels las :)
Door TomsBorders
Parelridder schreef: Nou begrijp ik wat ik tussen de regels las :)
teruglezende klonk het wat laks misschien maar bedoelde meer van als iemand nog een plekje voor mij heeft, ik heb dan nog vrij en wil het graag invullen met educatie om mijn wormonderzoek te versterken :)
Door TomsBorders
Parelridder schreef: Jij doet zélf wormonderzoek?! Interessant! Ligt dat (min of meer) binnen je vakgebied of heb je de benodigde kennis op andere manier weten op te doen?
ik wil je niet kortaf antwoorden maar in dit topic heb ik het meeste besproken: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 653.0.html
vragen zijn altijd welkom maar dan in dat topic is het beter dan hier
Door doranto
TomsBorders schreef: Hoi, dat is wel de bedoeling ja maar heel soms is er een noodoproep van mijn werk in het weekend en dan zijn alle poppen aan het dansen. heb het in mijn agenda in ieder geval geblokt dus niemand kan verder afspraken plannen behalve als er iets goed mis gaat ergens in NL dan.

Bedankt Doranto!
Het is gelukt. Ik heb alsnog een 4de persoon aan kunnen melden! :)
Ik hoorde trouwens net dat het symposium plaats zal vinden gedurende de middag.
Door TomsBorders
Doranto schreef: Het is gelukt. Ik heb alsnog een 4de persoon aan kunnen melden! :)
Ik hoorde trouwens net dat het symposium plaats zal vinden gedurende de middag.
Super fijn! dankjewel
zal hem nu als definitief markeren :)
Door Lizzy
TomsBorders schreef:heeft iemand toevallig al een planning van deze dag? dan weet ik een beetje of ik een oppas moet regelen voor de hond.
Het is in ieder geval in de middag (ik zit met hetzelfde probleem :)).
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door