Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Lazy Garfield
*Remy* schreef: Volgens mij was het de laatste keer ( half jaar geleden) dat ik en hond heb laten titeren 35 euro (zal het nog wel even nakijken). Dit isi dan wel exclusief een eventuele enting.
Dank je wel Remy, dan rij ik begin volgend jaar wel een keer naar Otterlo.
Door doranto
Cockerlover schreef: In mijn zoektocht naar een DA die wil/kan titeren, kom ik terecht bij de praktijk "Nossek en Verheijden" in Eindhoven. Kent iemand deze praktijk? Ervaringen ivm titeren?
In België is het helemaal hopeloos om iemand te vinden. Mijn eigen DA begint er niet aan want: "als blijkt dat er niet voldoende stoffen meer zijn, moet je toch nog inenten en zit je met dubbele kosten. " Hiermee gaat ze volledig voorbij aan het feit dat er misschien onnodig gevaccineerd wordt. Maar anderzijds wilde ze mijn oude reu op 12 jaar niet meer inenten omdat het te belastend voor hem was.
Mijn drie oudsten moet ik nu echt wel laten controleren, het kan tenslotte niet de bedoeling zijn dat ziektes die overwonnen zijn, terug de kop gaan opsteken.
Ik weet niet waar je precies woont in België, maar wij willen begin aankomend jaar onze jongste weer laten titeren. Wij wonen in Kaatsheuvel. Als er meerdere mensen zijn die dan willen titeren zou ik contact op kunnen nemen met Tannetje en evt. een topic daarvoor openenen....
Door *Remy*
Heb het nog even nagekeken: Tannetje komt op locatie titeren wanneer er minimaal 7 honden zijn en de kosten bedragen dan per titerbepaling 36,- (dit was zo afgelopen augustus)
Door *Remy*
Doranto schreef: Ik weet niet waar je precies woont in België, maar wij willen begin aankomend jaar onze jongste weer laten titeren. Wij wonen in Kaatsheuvel. Als er meerdere mensen zijn die dan willen titeren zou ik contact op kunnen nemen met Tannetje en evt. een topic daarvoor openenen....

Zoals al aangegeven: mocht je het opzetten dan doen wij mee (met 1 hond). Ik hou dit topic in de gaten!
Door eelke
Bij het groepsgebeuren is er vaak goed rekening met elkaar te houden door te zeggen dat je hond problemen heeft. Bij zo'n dierenwinkel moet je maar net afwachten wat er komt natuurlijk.

Wbt titeren, ik weet dat ze het in Breda ook doen, de Zilverlinde ofzoiets? Ben de naam ff kwijt.
Door Cockerlover
Ik ben via google hier terechtgekomen.

http://www.hetbestevoormijnhond.nl/gezondheid/titeren/

Adressenlijst van DA die titeren. Op de website van Tannetje Koning had ik ook al gekeken, maar dan leek Eindhoven mij het dichtste bij België (Noord-Limburg). Vandaar dus mijn vraag of iemand deze DA praktijk kent.

Breda en Kaatsheuvel zijn alweer een eindje uit de buurt maar niet onoverkomelijk. Voorkeur Kaatsheuvel, ik zou drie honden willen laten testen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door