Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Hitam
D&K schreef: Ze zijn er daar blijkbaar nog mee bezig om te kijken hoe betrouwbaar de test is. (?)
Deze test is al jaren op de markt en ook al uitvoerig op betrouwbaarheid getest. Alleen wil Utrecht het zelf ook nog eens overdoen. Er is een studente mee bezig.
Door Robian
D&K schreef: Jups. Titeren in Twente gaat door. :daisy: . Voor minimaal 5 honden is het ook voor mijn DA leuk (ze moet wel een strip tests aanschaffen).
Ze vindt het heel interessant, maar vanuit Utrecht kreeg ze niet veel informatie hierover omdat het nog vrij nieuw is. Ze zijn er daar blijkbaar nog mee bezig om te kijken hoe betrouwbaar de test is. (?)

Het tijdstip waarop het gebeurt is in overleg, maar het zou het handigst zijn (ook ivm de houdbaarheidsdatum van de test) dat het ergens in dezelfde periode gebeurt.
Ik weet dat Pauline en Robian in het najaar willen titeren, het maakt mij niet uit, dus we kunnen het ergens na de zomervakantie plannen. Dan zijn er dat al 5. Ik heb Liesbeth beloofd dat ik zou bellen, dan gaat zij de tests bestellen.
Sanyo en anderen kunnen het dan zelf bepalen.
Stuur me anders even een pb'tje over verdere details.
De deelenting is de DHP (of de puppy DP). Minder is niet verkrijgbaar van Nobivac.
Prima, we hebben hier dan nog wel contact over. Je weet waar mijn huis woont (nog wel) ;)
Door K&D
Jep, ik moet alleen strakjes even heel goed uitzoeken of de koffie in je nieuwe huis net zo smaakt als in je oude.... :P :D ;) :)
Door K&D
Hitam schreef: Deze test is al jaren op de markt en ook al uitvoerig op betrouwbaarheid getest. Alleen wil Utrecht het zelf ook nog eens overdoen. Er is een studente mee bezig.
Ja, maar dat weet jij en ik vertrouw jou. Ik vind het alleen maar uitstekend dat ze niet klakkeloos van mij aanneemt dat het wel snor zit en zelf ook uitzoekt hoe het zit.
Ze zou het niet doen als ze er niet achter zou staan. ;)
Door Hitam
Klopt, het is perfect dat ze contact opneemt met Utrecht om het na te vragen. Teken dat ze zeker gemotiveerd is!
Door sam28
Ik weet, lang geleden dat hier gereageert is enzo maar ik wil graag een titerbepaling voor Ziva weer.
Het liefst omg. enschede. Uiteindelijk verhuis ik terug naar Utrecht maar kan nog wel een aantal maanden duren.

Weet iemand een DA hier in omgeving die dit doet?
Door hamada
In Winterswijk schijnt er een te zitten.
Ik ga morgen bellen voor info en evt. Een afspraak. Ik ga met drie honden, misschien kan ik een dealtje maken bij 3 of meer 8)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door