Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 1Ria1
#271689
Iedereen bedankt voor de suggesties. Zaterdag heb ik via de mail contact gehad met Angelique en die heeft me ook Okugest aangeraden. Ik ben dat direct gaan halen en de volgende dag heeft ze met smaak kipfilet en biefstuk gegeten ;) maar vandaag zit ze weer gewoon op bibi. Ik geef nu meerdere malen per dag kleine beetjes en doe er wat warme bouillon over.
Vandaag gaat het dus prima.
Ik kan ook aan alles merken dat ze zich beter voelt.
Allemaal bedankt..... enne die Okugest, werkt volgens mij prima......

hartelijke groeten van Ria (voorheen Mariek)
Door K@rin
#271712
Mijn teef is, als ze gedekt is, zo rond de 3 weken ook miselijk.
Ze wil dan ook een paar dagen niet eten of spuugt het weer uit, wanneer ze wel gegeten heeft.
Ik zou haar inderdaad niets opdringen, gewoon wachten totdat ze haar normale voer weer gaat eten.

Ben benieuwd of ik volgende week ook weer dat "probleem" heb, want dan is het 3 weken geleden dat ze gedekt is ...........
Op dit moment wil ze alleen nog maar eten, eten en nog eens eten ........
Niet normaal, ze steelt alles wat los en vast zit, zolang het maar eetbaar is ............... ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#271797
[quote="Karin & Pyrs"]
Mijn teef is, als ze gedekt is, zo rond de 3 weken ook miselijk.
Ze wil dan ook een paar dagen niet eten of spuugt het weer uit, wanneer ze wel gegeten heeft.
Ik zou haar inderdaad niets opdringen, gewoon wachten totdat ze haar normale voer weer gaat eten.

Ben benieuwd of ik volgende week ook weer dat "probleem" heb, want dan is het 3 weken geleden dat ze gedekt is ...........
Op dit moment wil ze alleen nog maar eten, eten en nog eens eten ........
Niet normaal, ze steelt alles wat los en vast zit, zolang het maar eetbaar is ............... ::) ::) ::)
[/quote]

Ze weet waarschijnljk dat ze volgende week misselijk wordt en maakt vast een reserve aan LOL
Door danielle1980
#271985
[quote="1Ria1"]
Iedereen bedankt voor de suggesties. Zaterdag heb ik via de mail contact gehad met Angelique en die heeft me ook Okugest aangeraden. Ik ben dat direct gaan halen en de volgende dag heeft ze met smaak kipfilet en biefstuk gegeten ;) maar vandaag zit ze weer gewoon op bibi. Ik geef nu meerdere malen per dag kleine beetjes en doe er wat warme bouillon over.
Vandaag gaat het dus prima.
Ik kan ook aan alles merken dat ze zich beter voelt.
Allemaal bedankt..... enne die Okugest, werkt volgens mij prima......

hartelijke groeten van Ria (voorheen Mariek)
[/quote]

dat fijn zeg :D
Door 1Ria1
#275556
Voor de belangstellenden.

Jady doet nog steeds een beetje moeilijk met eten. Ik heb nu ander voer gekregen van de dierenarts (blik) en dat eet ze wel. Meng ik het echter door de bibi, dan eet ze het blik eruit. Nog nooit heeft eerder had ze blikvoeding gekregen. Ik dacht dat ze misschien geen trek meer had ik rauw voer, maar dat is niet zo, want een stuk schenkelvlees heeft ze in mum van tijd op.
Zelf denk ik dat de toegevoegde olie in de bibi tegenstaat.
Al met al krijgt ze nu wel genoeg binnen, maar dus geen bibi meer.

De echo hebben we ook achter de rug. Zeven pups gezien. Dus ik ben wel heel blij.

Bedankt voor alle reacties.

Ria
Door 1Ria1
#275563
PS. Angelique, de okugest heeft geweldig geholpen. bedankt voor het advies.

Succes op de Crufts trouwens. Dat moet een leuke ervaring zijn om daar heen te gaan met je doggies.

Ria
Door Helen
#275565
[quote="1Ria1"]
Voor de belangstellenden.

Jady doet nog steeds een beetje moeilijk met eten. Ik heb nu ander voer gekregen van de dierenarts (blik) en dat eet ze wel. Meng ik het echter door de bibi, dan eet ze het blik eruit. Nog nooit heeft eerder had ze blikvoeding gekregen. Ik dacht dat ze misschien geen trek meer had ik rauw voer, maar dat is niet zo, want een stuk schenkelvlees heeft ze in mum van tijd op.
Zelf denk ik dat de toegevoegde olie in de bibi tegenstaat.
Al met al krijgt ze nu wel genoeg binnen, maar dus geen bibi meer.

De echo hebben we ook achter de rug. Zeven pups gezien. Dus ik ben wel heel blij.

Bedankt voor alle reacties.

Ria
[/quote]

Misschien moet je dan even op zoek naar een ander merk kvv, want dat is natuurlijk niet zo mooi dat ze blikvoer eet....Kwalitatief slechter voer bestaat haast niet....Lijkt me niet zo goed voor welke hond dan ook, maar al helemaal niet voor een drachtige teef.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door