Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#264877
Lupa schreef: dan hebje hem niet goed onder de knie ;D
Nee, dan moet hij OVER de knie. Maar in het geval van zuurkool vind ik een ritje naar de gele M toch niet meer dan logisch. Dat is toch echt wel het meest smerige dat je kunt bedenken om je toekomstige man voor te zetten. :o
Door tieneke
#264904
Lupa schreef: laten we daar niet over beginnen (mischin in de bar) maar een slecht begin kan toch goed komen. ;D
Soms wel ja! ;D
Door Nelly
#264917
Sonja schreef: Nee, dan moet hij OVER de knie. Maar in het geval van zuurkool vind ik een ritje naar de gele M toch niet meer dan logisch. Dat is toch echt wel het meest smerige dat je kunt bedenken om je toekomstige man voor te zetten. :o
Wat is er mis aan zuurkool? Lekker gestampt met aardappels, stukje spek meegekookt, scheutje witte wijn erbij, paar jenerverbesjes en kruidnageltjes erdoor; krijg er spontaan honger van ;D
Door tieneke
#264926
Nelly schreef: Wat is er mis aan zuurkool? Lekker gestampt met aardappels, stukje spek meegekookt, scheutje witte wijn erbij, paar jenerverbesjes en kruidnageltjes erdoor; krijg er spontaan honger van ;D
Weet nog meer variantjes ;)....mmmmm :P
Gebruikersavatar
Door Sonja
#264946
Nelly schreef: Wat is er mis aan zuurkool?
Dat ik 't gewoon op geen enkele manier eetbaar vind.
Mijn honden daarentegen (om weer ff on-topic te gaan) houden wel van zuurkool en dat is dan ook de enige reden waarom ik het wel eens koop. Ze krijgen dan een pluk zuurkool bij hun eten. En geloof me, die pluk zuurkool vervult me met meer weerzin dan die halve schapenkop die er onder ligt.
Door Indy
#265515
Heerlijk zuurkool :D
Maar Indy moet het echt niet, ze kijkt me aan alsof ik d'r geprobeerd heb te vergiftigen ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door