Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#251267
carlala schreef: nou ik ben al zo ver dat ik net tegen mijn vriend zei dat een kippevleugel toch niet eng hoeft te zijn om te geven, alleen dat plat meppen mag hij doen ;D

Misschien dat ik het dan ook wel durf, ik moet het eerst ff zien.....hihi dat laat ik dan aan iemand anders over, gemeen hé!

Ja dus banaan, appel en yoghurt zou goed kunnen voor morgenochtend.

En als ik me niet aan een barfdieet wil houden mag ik toch gewoon een boterham of een eierkoek geven als tussendoor.....
hier krijgen ze ook wel eens een stukje brood maar niet iedere dag een boterham, eierkoek zou ik zelf liever niet geven omdat daar ook nog eens suiker in zit.
Maar je kan als tussendoortje ook eens een pensstaafje geven, weet je wel die Miriam bij zich had op de wandeling.
Door essie
#251285
carlala schreef: heb ik vandaag als tussendoor gegeven, vond hij heerlijk behalve de schil, maar dat komt misschien nog wel...

Geef je elke dag wat extra's?
Ik heb hier maar 1 hond die de schillen opeet. Die andere 2 hoeven de schil ook niet.

Ik gaf wel elke dag wat extra's, maar deed dat alleen omdat ze anders gal gingen spugen.
Maar dat doen ze bijna niet meer, dus ze krijgen niet elke dag meer wat extra's.
Maar als extra's krijgen ze hier ook groentprutjes en kippennekken.
Door Nelly
#251337
Waarom als extra perse brood of eierkoek? Je kunt toch ook als tussendoortje een kleine hoeveelheid vlees geven? Doe ik ook, rond het middaguur krijgen ze een kleine hoeveelheid van hun vleesmaaltijd. Andor krijgt natuurlijk ook 's morgens nog een maaltijd, vind hem nog te jong om op 2 maaltijden per dag te leven.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#251360
Nelly schreef: Waarom als extra perse brood of eierkoek? Je kunt toch ook als tussendoortje een kleine hoeveelheid vlees geven? Doe ik ook, rond het middaguur krijgen ze een kleine hoeveelheid van hun vleesmaaltijd. Andor krijgt natuurlijk ook 's morgens nog een maaltijd, vind hem nog te jong om op 2 maaltijden per dag te leven.
Ik zelf vind dat niks omdat ze evenwel al niet een stevige bak vol hebben
Door Nelly
#251369
Oke, snap ik, jouw honden zijn kleiner dan de mijne en hebben dus ook kleinere porties. Die van mij schuiven echter heel wat naar binnen, en dat kan best een beetje worden verdeeld hoor. ::)
Door carlala
#251496
Quote : Nelly op vandaag om 20:07:28
Waarom als extra perse brood of eierkoek? Je kunt toch ook als tussendoortje een kleine hoeveelheid vlees geven? Doe ik ook, rond het middaguur krijgen ze een kleine hoeveelheid van hun vleesmaaltijd. Andor krijgt natuurlijk ook 's morgens nog een maaltijd, vind hem nog te jong om op 2 maaltijden per dag te leven.
sylvia schreef: Ik zelf vind dat niks omdat ze evenwel al niet een stevige bak vol hebben
Precies, ik geef nu ook 1 keer per dag Bibi.
En wil hem dus wel wat kleine dingen geven ochtend en af en toe middag.
Die pensstaafjes geef ik ook, maar ik ben dus op zoek naar andere dingen.

Bv.. s'ochtends yogurt met banaan en mandarijn (gepureerd dan wel)
tussen de middag een pensstaafje of een ei of een half blikje tonijn /haring in tomatensap en misschien stap ik wel snel over op een kippevleugel (haal je die in de supermarkt?) :-\
En s'avonds zijn kvv maaltijd.

dan hoef ik toch niks extra's te geven?

Sorry voor mijn gevraag

:-[
Laatst gewijzigd door carlala op zo 30 jan 2005, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#251507
Ik haal de kippevleugels cq nekken, poten bij de poelier, ben je meestal goedkoper uit; vooral als je grotere hoevelheden koopt is er soms wel wat te regelen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#251520
carlala schreef: Quote : Nelly op vandaag om 20:07:28
Waarom als extra perse brood of eierkoek? Je kunt toch ook als tussendoortje een kleine hoeveelheid vlees geven? Doe ik ook, rond het middaguur krijgen ze een kleine hoeveelheid van hun vleesmaaltijd. Andor krijgt natuurlijk ook 's morgens nog een maaltijd, vind hem nog te jong om op 2 maaltijden per dag te leven.Precies, ik geef nu ook 1 keer per dag Bibi.
En wil hem dus wel wat kleine dingen geven ochtend en af en toe middag.
Die pensstaafjes geef ik ook, maar ik ben dus op zoek naar andere dingen.

Bv.. s'ochtends yogurt met banaan en mandarijn (gepureerd dan wel)
tussen de middag een pensstaafje of een ei of een half blikje tonijn /haring in tomatensap en misschien stap ik wel snel over op een kippevleugel (haal je die in de supermarkt?) :-\
En s'avonds zijn kvv maaltijd.

dan hoef ik toch niks extra's te geven?

Sorry voor mijn gevraag

:-[
Maar waarom wil je hem standaard zoveel tussendoortjes geven?
Door carlala
#251649
zoveel tussendoor, raar maar dat komt denk ik door wat jullie dat ingebakkene bedoelen.....

ik moet dat langzaam gaan loslaten...

Onze poelier heeft volgens mij alleen maar gebraden en op verschillende wijze bereide kip.

Kan wel eens vragen of hij ze ook rauw verkoopt, mag hij ze ook al plat slaan voor mij ;D

Welke prijs moet ik ongeveer aan denken, dat ik niet afgezet wordt ;D

Bedankt dat ik zoveel mag vragen :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#251654
carlala schreef: zoveel tussendoor, raar maar dat komt denk ik door wat jullie dat ingebakkene bedoelen.....

ik moet dat langzaam gaan loslaten...

Onze poelier heeft volgens mij alleen maar gebraden en op verschillende wijze bereide kip.

Kan wel eens vragen of hij ze ook rauw verkoopt, mag hij ze ook al plat slaan voor mij ;D

Welke prijs moet ik ongeveer aan denken, dat ik niet afgezet wordt ;D

Bedankt dat ik zoveel mag vragen :D
Misschien kan anders Miriam bij haar carnibest verkooppunt kippenvleugels voor je meenemen , die zijn daar vaak goedkoper als bij de poelier, of misschien kun je ze bij harold bestellen ik weet niet of de bibi die ook in het assortiment heeft zitten dat zou je even aan hem moeten vragen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#251679
carlala schreef: Ik moet vanavond naar Harold, kan het eens vragen!
Bedankt Syl.

Die yohurt mix eet hij niet :-\
Eet ik het op, best lekker ;)
Ja ik eet ook altijd een hapje mee van de fruitmix ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door