Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ollie
#241728
Wij hebben onderin onze koelkast ook 2 diepvriesladen, en de onderste lade is ook nog voor de honden! ;D
Laatst gewijzigd door Ollie op za 15 jan 2005, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#242076
De grote voorraad gaat in de vriezers die bij Thei staan, kan daar zo'n 120 kg. kwijt, en dan komt er steeds een voorraadje voor een dag of 5 hier naar toe. Heb hier wel ook nog wat botten, vis, pens en kippenekken liggen.
Door Laura2004
#245369
Ik heb een diepvrieskist en ik heb er spijt van de volgende keer neem ik een kast met lades, maar ik zie hier dat mensen het heel handig vinden. Ik vind het onhandig als die vol zit om dingen die onderop liggen te pakken want dan moet je alles eruit halen.
Door Lupa
#245392
Laura2004 schreef: Ik heb een diepvrieskist en ik heb er spijt van de volgende keer neem ik een kast met lades, maar ik zie hier dat mensen het heel handig vinden. Ik vind het onhandig als die vol zit om dingen die onderop liggen te pakken want dan moet je alles eruit halen.
de kunst is om het zogenaamd om een om ev niet alle pens onder of boven, maar per laag zegmaar.
Door Laura2004
#245437
Ja, maar ik heb nogal een talent om alles juist heel erg onoverzichtelijk te krijgen, dus aan mij is het niet besteed een vrieskist ;) Als je wat netter bent dan ik dan is het misschien geen probleem. ( is niet zo moeilijk trouwens om netter te zijn dan ik) ;D
Door Jolly
#245540
ik ben helemaal niet netjes, maar heb eigenlijk nooit echt een probleem met de kist gehad, ben wel blij dat de meeste dingen hup erin kunnen zonder dat je heel veel meot gan verstouwen om eht erin passend te krijgen, wat dus wel het geval is bij mijn ladending :-\
Door tieneke
#245550
In een kist kan je lekker stouwen en als je wat kwijt bent haal je even wat zakken weg en voila! 8)
Bij mij ligt alles aardig geordend,het oude gaat altijd uit de vriezer met de nieuwe bevoorrading en gaat bovenop voor de eerstvolgende klant
Door Nelly
#246280
Laura2004 schreef: Ik heb een diepvrieskist en ik heb er spijt van de volgende keer neem ik een kast met lades, maar ik zie hier dat mensen het heel handig vinden. Ik vind het onhandig als die vol zit om dingen die onderop liggen te pakken want dan moet je alles eruit halen.
En bij mij wordt de volgende juist een kist! In een kast kun je grotere botten ed nauwelijks kwijt, dat is altijd passen en meten :-\
Door laura
#247463
Ik doe dingen altijd in dozen in de kist. Erg handig. Zo heb ik alles wat ik tegelijk gekocht heb bij elkaar en weet ik altijd wat het oudste is.
Als het bijna op is doe ik alles in de koelkast vriezer (1,5 lade)

Dit systeembevalt mij bijzonder goed...

Maar idd, net wat je handig vind!
Door yalla
#247758
Ik heb twee kisten en een kast. In een kist kan veel meer, maar is weer lastiger omdat je er niets op kunt zetten ;)
Door rob
#247930
hoi.....
Wij hebben een grote kist waar ik de botten in bewaar en de konijnen aan een stuk en de kippebouten in doos en dan hebben we nog twee grootte kasten waar alles behoorlijk geordend in weggepakt is en dan hebben we van onze eigen kast nog 3 lades in gebruik en nog moet ik me af en toe achter mijn oren krabben waar ik het laten wil........

Linda
Door Eidos
#248225
VEEEEEEEEEL ruimte gebrek ja !!! :D

Danielle, jij zei dat in een 100 liter kast zo'n 60 kilo CB in kan ??? Nou ik heb een 104 liter kast en krijg er met moeite 30 kilo in en wat bottenzooi....

Maar om op de vraag terug te komen ;). Ik vind een Kist makkelijker. Alles om en om leggen ( als je meerdere smaken hebt ) en als je een nieuwe lading haalt, de oude pakken bovenop ;). Heb hier nooit problemen mee gehad :D.
Door danielle1980
#248263
Eidos schreef: VEEEEEEEEEL ruimte gebrek ja !!! :D

Danielle, jij zei dat in een 100 liter kast zo'n 60 kilo CB in kan ??? Nou ik heb een 104 liter kast en krijg er met moeite 30 kilo in en wat bottenzooi....

Maar om op de vraag terug te komen ;). Ik vind een Kist makkelijker. Alles om en om leggen ( als je meerdere smaken hebt ) en als je een nieuwe lading haalt, de oude pakken bovenop ;). Heb hier nooit problemen mee gehad :D.
ja ik heb een 109 liter kast en krijg er toch echt 60 kilo in.
misschien ligt het aan de vorm van de kist??? :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door