Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1989475
Mevroi Kruim schreef: De honden blieven echt hartgrondig geen duif, de katten eten het wel.
Dat is een goed idee mijn ene kat staat op KVV de andere s'morgens brok s'avonds barf omdat ik er absoluut een orgaan in krijg.
Ik kan ze ook een keer duif voorschotelen.
#1989488
Hier ook echt geen duif.
Ze kijken me dan echt aan alsof ze zich afvragen of het wel helemaal goed gaat met me.  :D
Patrijs hetzelfde. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat vaak alle ingewanden er nog inzitten.
Ook als ik dat er eerst uithaal dan nog moeten ze het niet.
#1989507
Bij mij geen ingewanden in de duif wel in de fazant  en die heeft hij wel op maar ik heb ze eerst leeg gehaald, hij deed er wel erg lang over, ik dacht in het begin hij weet niet goed wat hij ermee aan moet, en dat terwijl hij toch grote zalmkoppen eigenlijk zo weg heeft.
#1991348
ik had ook weer eens duivenkarkasjes gekocht. hele mooie en verse, maar nee het werd absoluut niet gegeten.  :exclamation:
Maar ik heb ze geplet en in de droger gedaan. 36 uurtjes lang. En zie een kraakdroog karkasje vinden ze heel erg lekker. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door