Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
#231507
Nou zo had ik vorige week een fazant (nog schade aan de auto ook :() en ik ben dus ook terug gegaan om hem op te halen, maar die is niet voor de honden hoor, die eten we mooi zelf op. Thei heeft hem al geslacht en idd de ingewanden erbij ingevroren voor de woefs.
Door Jolly
#241828
Nou dalijk is het zover, Tjees gaat haas eten.
Ik ga er zeker even foto's van maken, maar het kan wel even duren voordat deze op de website komen te staan, want door een 1 of ander probleempje kunnen kan ik niets meer veranderen op de website :-\
Door Jolly
#241894
nou meneer heeft hem tot ongeveer 1o cm lichaam en de achterpoten, dus bijna helemaal opgegeten.
Hij wilde de rest dus mee naar binnen nemen :o :o, dacht ik dus ff van niet. 'T zooitje ligt nu buiten in een emmer en ik ga zo ff bedenken wat ik ermee ga doen.
Blijkbaar was het hem toch wel erg machtig.

Kan ik dat stuk opnieuw in vriezen? of zal ik het buiten laten liggen, zodat hij het morgenochtend dat als ontbijt heeft.?
We gaan natuurlijk wel wandelen en met zo'n volle pens in de auto voor ruim 2 uur, is natuurlijk ook geen pretje neem ik aan.
Als hij het om half 6 krijgt en we gaan om half 10 weg, is dat dan lang genoeg geweest?
Door richard
#241895
Een van de mensen die bij mij werkt, heeft twee jaar geleden zijn auto total loss gereden door een overSPRINGENDE ree. Helaas mocht deze niet meegenomen worden (schijnt een wet voor te zijn). Het meest belachelijke was, dat de schade aan zijn auto nergens gedeclareerd kon worden terwijl hij niet de ree mee mocht nemen. Ik had hem persoonlijk zo in de achterbak gelegd.... Feestje voor mij en voor de honden!

richard
Door Lizzy
#241901
Jolly schreef: nou meneer heeft hem tot ongeveer 1o cm lichaam en de achterpoten, dus bijna helemaal opgegeten.
Hij wilde de rest dus mee naar binnen nemen :o :o, dacht ik dus ff van niet. 'T zooitje ligt nu buiten in een emmer en ik ga zo ff bedenken wat ik ermee ga doen.
Blijkbaar was het hem toch wel erg machtig.

Kan ik dat stuk opnieuw in vriezen? of zal ik het buiten laten liggen, zodat hij het morgenochtend dat als ontbijt heeft.?
We gaan natuurlijk wel wandelen en met zo'n volle pens in de auto voor ruim 2 uur, is natuurlijk ook geen pretje neem ik aan.
Als hij het om half 6 krijgt en we gaan om half 10 weg, is dat dan lang genoeg geweest?
Persoonlijk zou ik het buiten laten liggen (tis hartstikke koud buiten!) en het hem morgen ochtend op laten eten. Waarschijnlijk laat hij wel weer een deel liggen als hij het niet op kan. Er zit vier uur tussen en da's echt meeeeer als genoeg hoor!
Door Jolly
#241907
oke dan heeft hij morgen ochtend het restje als ontbijt, ik zal eens kijken of ik dadelijk de foto's even tijdelijk op mijn fotomap in de barfclub kan zetten.
Door Nelly
#242059
richard schreef: Een van de mensen die bij mij werkt, heeft twee jaar geleden zijn auto total loss gereden door een overSPRINGENDE ree. Helaas mocht deze niet meegenomen worden (schijnt een wet voor te zijn). Het meest belachelijke was, dat de schade aan zijn auto nergens gedeclareerd kon worden terwijl hij niet de ree mee mocht nemen. Ik had hem persoonlijk zo in de achterbak gelegd.... Feestje voor mij en voor de honden!

richard
Zou ik dus ook gedaan hebben als ik het ree zou kunnen tillen. En tegenwoordig schijnt dat weer wel te mogen volgens Thei. :-\ Maar mogen of nie, mee ging die! 8) Paar jaar geleden, toen ik uit de late dienst kwam sprong er ook eentje vlak voor me de weg over, dat scheelde toen ook niet veel.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#242199
:o :o Heb net je foto's gezien Jolly, vind het heel knap dat je dat durft :). Ik werd er een beetje misselijk van, ben dus nog steeds niet helemaal Barfproof :-[ ;) (ik wil wel vlees aan de honden geven, maar het moet niet teveel op een echt beest gaan lijken).
Door Jacqueline74
#242282
Nitus schreef: :o :o Heb net je foto's gezien Jolly, vind het heel knap dat je dat durft :). Ik werd er een beetje misselijk van, ben dus nog steeds niet helemaal Barfproof :-[ ;) (ik wil wel vlees aan de honden geven, maar het moet niet teveel op een echt beest gaan lijken).
Hier dezelfde gedachte hoor maar ja misschien zullen we het ooit nog gaan leren ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door