Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#195756
qyan schreef:

:o :o :o ;D arme Qyan, hij heeft geen leven bij ze
ennuh, samenwonen, nog lang lang lang niet hoor, ken em net een maand ;)
Nee, ken em al wel langer, maar we hebbn pas een maand.
ach, hij begint nu weer te miepen met zijn eten, maar zaterdag zijn ze hier weer, dus komt goed uit 8)
Hij heeft nu weer iets nieuws, wil alleen maar pens ::)
Haha, wat een mafkees ;D ;)
Door Lizzy
#195873
Tjonge jonge, ja, zo blijf je ze natuurlijk uitnodige Wendy! Kun je er toch net zo goed zelf 1 erbij nemen ;D
Door Truus
#195928
Ha ha, die Qyan, opeens is er dan voernijd....schrok..schrok..is van mij ;D Maarrrr het helpt wel ;D
Door qyan
#197197
Nee Lizzy, ik hou het bij 1 :-X
Qyan heeft gister avond de hele avond aan 1 stuk door lopen piepen, 's nachts ook, niet geslapen, waardoor trainen vandaag uiteraard ook niet ging.
Volgens mij moet de volwassen teef loops gaan worden, dit was niet leuk meer.
1 is zat 8)

Maar goed, heb het uitegeprobeerd, hij wil dus echt alleen pens nu hij de pens heeft geproefd 8)
CB haalt ie zijn neus voor op >:(
Volgende week zijn wij bij hun thuis, neem CB voor ze mee en Qyan zijn portie geef ik ook aan hun, eet ie zijn CB misschien ook weer ;D
Door Truus
#197199
qyan schreef: Nee Lizzy, ik hou het bij 1 :-X
Qyan heeft gister avond de hele avond aan 1 stuk door lopen piepen, 's nachts ook, niet geslapen, waardoor trainen vandaag uiteraard ook niet ging.
Volgens mij moet de volwassen teef loops gaan worden, dit was niet leuk meer.
1 is zat 8)

Maar goed, heb het uitegeprobeerd, hij wil dus echt alleen pens nu hij de pens heeft geproefd 8)
CB haalt ie zijn neus voor op >:(
Volgende week zijn wij bij hun thuis, neem CB voor ze mee en Qyan zijn portie geef ik ook aan hun, eet ie zijn CB misschien ook weer ;D
En dan zul je zien, dat hij die bak ook weer heerlijk leeg eet....let maar op ;D
Door qyan
#197207
Vast wel ;D
Maar Qyan kennende stopt ie dan weer met pens eten, maar goed, beter dat ie die pens niet eet dan dat ie geen kvv eet, alleen die pens heeft ie ook niets aan natuurlijk ;D
Door Audrina
#197228
Ik ga binnenkort weer naar die islamiet in Rotterdam. Als je ook mee wilt of als ik iets voor je mee moet nemen geef je maar een brul. Lams- of geitenvlees eet ie nu misschien ook wel weer. :P
Door qyan
#197630
Bedankt voor het aanbieden, maar ben er 2 weken geleden nog geweest ;)
Lam en geit eet ie zowiezo weer wel sinds een paar weken.
Tja, qua eetgedrag blijft het een vreemd dier hoor :P
Door qyan
#197698
Audrina schreef: Ja die Qyan van jou is een rare. ;)
tja, je zou zeggen na 2 jaar went het wel, maar dat weer net niet ;D
ach, als hij verder maar gezond blijft nietwaar ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door