zat wat te zoeken maar klopt het dat ik de indruk krijg dat sommigen groenten en fruit door elkaar doen en anderen apart ?
Had dus het idee dat dat bij elkaar kon, blijkbaar niet geloof ik goed dat ik nog niet aan het pureren geslagen ben

dus hoef ik het fruit niet te pureren ? maar het mag wel begrijp ik dat goed
uhm de granen in de vleesvoeding ?
ik gebruik geen kant en klare vlees voeding (niet meer nu

) dus moet ik de granen wel apart erbij gaan doen toch of niet?
heb trouwens wel een soort gehaktachtig spul wat we eens in de maand halen bij een poelier en dat is gemalen kippenkarkas en ander slachtafval.
Verder heb ik ook pens. Alleen voor mijn andere vleessoorten moet ik nog gaan kijken.
En ik ga morgen ook even langs de uitbeenderij hier in de hoop dat ik daar regelmatig wat kan scoren
kreeg al weleens grote stukken kraakbeen en dat gaf ik zelf dan weer in wat kleinere stukken aan de honden.
Ik moet inderdaad ook goed gaan kijken hoeveel ik mijn honden moet gaan geven, ze zijn 13,18 en 22 kilo
zag dat je iets van 2/2,5% van het lichaamsgewicht moet geven toch is dat dan de hele boel bij elkaar dus vlees en groente ed bij elkaar in de goede verhoudingen ?
Pfoe wat een vragen allemaal, mocht ik nog belangrijke dingen missen dan hoor ik het graag.
Ik geef mijn honden wel altijd al lijnzaadolie door het voer, en ik dacht dat visolie niet hoeft als ze eens per week vis krijgen toch of heb ik dat mis?
Zijn er nog andere belangrijke zaken die een must zijn om te geven en die ik over het hoofd heb gezien ?
Alvast bedankt voor alle hulp!!!
Ps: vind dit echt leuk zeg, d8 vorig jaar dat dit niets voor mij zou zijn doordat het veel werk is en ik toch ook dacht dat je dagelijks gewoon veel in de keuken moest staan... nou dat is me veranderd ik heb er helemaal zin in en vond het geweldig om van alles in te slaan en straks lekker aan het hakken zagen en mixen te gaan