Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Li@nne
#154502
Klopt hoor, de meeste mensen ontwormen hun beesten preventief, wij doen dat alleen als het echt nodig is, en dat is al in geen jaar nodig geweest...
Maar (bijna) iedereen ontwormt zijn paard toch?
Door MarijeJoanne
#154789
Li@nne schreef: Klopt hoor, de meeste mensen ontwormen hun beesten preventief, wij doen dat alleen als het echt nodig is, en dat is al in geen jaar nodig geweest...


Maar (bijna) iedereen ontwormt zijn paard toch?
Dan is het wat anders ;D .
Maar zoals je wel zult begrijpen, ga je daar normaal niet vanuit.

Off-topic, niet alle wormen zie je terug in de stront, ze kunnen er dus wel inzitten, maargoed, zoals ik al zei, offtopic 8) .

Bij mijn ene hond hoef ik maar bah te zeggen (oftewel, niet aankomen of los laten) en hij loopt weer verder.
De andere heeft er wat meer problemen mee ;) , probeert er af en toe nog wel eens wat mee te pikken.
Meestal ben ik wel op tijd, en anders is het nog geen grote hoeveelheid.

Zowiezo, (mogelijke) ontwormingsmiddel in de stront of niet, ik houd ze (zoveel mogelijk) tegen.
Beide hebben trouwens nog nooit naar koeienvlaaien gekeken (die hier volop zijn), terwijl de éen een schooier is en alles opeet wat hij maar te pakken kan krijgen, zoals ook de paardenkeutels dus.

Barfplaats wordt gesponsord door