Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#711
Haha, excuses Dory, vanaf nu zal ik het hebben over groente MIX of MELANGE, en niet meer over prut!
Door 202spots
#712
Haha, excuses Dory, vanaf nu zal ik het hebben over groente MIX of MELANGE,  en niet meer over prut!
;D Dat's 'n pak van me hart!!! :-*
Door geer
#713
Nou...ik heb mijn kringloop-winkel contacten aangesproken, heb op Marktplaats eentje gezien voor 10 Euro...
Ga morgen maar eens mijn beste beentje voorzetten op de markt...eens kijken wat ik los kan peuteren.

Nog even een stomme vraag (NEE die bestaan niet)...als ik nou naar de slager en de visboer ga, kan ik dan ook vragen om 'slachtafval' ? Of verstaat de slager daar weer iets anders onder?? Ik bedoel, koppen, karkassen, kloten, nekken, wordt dat in slagersjargon als slachtafval aangeduid??? Anders sta ik daar met m'n zakkie darmen...
Door Ink
#714
Mijn ervaring is dat je precIEs moet zeggen wat je hebben wilt. Of in ieder geval bij de visboer ofzo voor de zekerheid even moet zeggen wat je ermee bedoelt.
Bij de islamiet heb je goeie kans. Kalfshart eten ze zelf dus daar moet je voor betalen, lamshart krijg je weer voor nop mee. Ik snap er nog steeds geen hout van wat nou voor wie afval is bedoel ik. Bij de NL slager zijn lamsnieren afval, bij de islamiet moet je ervoor betalen.
Dus ... gewoon al die tenten langs en vragen wAt ze in de prullenbak hebben liggen of gaan gooien. Nou, dat gaat in Geer d'r tassie.
Tip: neem ALLES mee wat je gratis kan scoren met een glimlach van oor tot oor. Thuis weggooien kan altijd nog ...
Door geer
#715
Ik ken in ieder geval "Tessekur Ederim", bedankt op z'n Turks en "Hassela Malaikum", hallo op z'n Marrokaans...
moet toch helpen... ;D ;D ;D
Door Joey_Arie
#716
hahaha dat turkse is goed :) maar dat andere toch nie hoor :P

Salaam alaicom... klinkt beter :) en dank je wel zeg je zo.... sjoekran.. je schrijf het vast anders :) maar je zeg het zo (hoe ik dat weet .... algerijnse vriend gehad, nu nog steeds kontakt mee en poging tot arabisch gedaan ....)
Door Joey_Arie
#718
aaah, klinkt het zelfde, toch??
Klopt wel..... als je dr niets van verstaat is het allemaal het zelfde :P

Ik versta het wel... heel klein beetje maar. Is soms wel handig hoor :)

Maar echt spreken lukt me niet.....

Probeer is op de bos en lommerweg te kijken, daar zit een turkse supermarkt hoek bestevearstraat.... Misschien dat hij je wel kan helpen aan "afval"

Succes Peetje
Door geer
#719
Nou..nog geen mixer, maar de eerste melange is met wat creativiteit toch tot stand gekomen...
Wel weer een nieuw bijkomend probleem...nu kan ik ook al geen worteltjes, appeltje, banaantje of peertje meer eten zonder dat er een kwijlend monster me aan zit te kijken... ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door geer op vr 19 sep 2003, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joey_Arie
#720
hahahaha Ik herken dat ....
Als ik dus een bammetje met kaas tomaat en komkommer maak staat er ook een naast me te kwijlen van krijg ik ook wat .... ja 1 maar want die andere mot het niet.... Arie is dus een smulaap en eet alles :) is wel lekker :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door