Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#133407
Breezer schreef: Dus uiteindelijk heb ik het dus in stukken gesneden, het merg eruit gehaald. En nog 1 stukje vlees eraan laten zitten om te oefenen. Gelukkig lust ie het vlees graag, en aan het stukje vlees wat op het bot zat heeft ie even zitten trekken. Maar hij dach waarschijnlijk van als ik het dan toch niet krijg dan niet. Dus het botje ligt nu in de vuilnisbak, en Breezer heeft genoten van de hapklare brokken. ;D
Volgende keer de vlees INknippen maar AAN de bot vast laten zitten,dan zelf met 'n washandje of keukenpapier de vlees vasthouden en er zo stukjes vanaf laten bijten/scheuren.
Probeer maar!
Wanneer die weet hoe 't moet vind ie 't veel leuker om zelf te doen.
Door 202spots
#133412
Truus schreef: De eerste keer een bot.......Hij heeft er wel een half uur mee in z'n bek gezeten ;D

Afbeelding
Wat voor bot is 't Truus ???
Ik zie geen vlees,misschien dat ie daarom niet wist wat ie er me doen moest ??? ;)
Door Truus
#133720
202spots schreef:

Wat voor bot is 't Truus ???
Ik zie geen vlees,misschien dat ie daarom niet wist wat ie er me doen moest ??? ;)
;D ;D ;D Geen idee Dory, ik had het bij de eerste barfwandeling van Vic gekregen maar inmiddels weten ze beiden NU wel wat ze ermee moeten doen hoor :D.
Vanmiddag was het weer genieten met een lekker kalfsrib. En ik geniet mee!
Grts. Truus.
Door Lupa
#133834
Truus schreef:
;D ;D ;D Geen idee Dory, ik had het bij de eerste barfwandeling van Vic gekregen maar inmiddels weten ze beiden NU wel wat ze ermee moeten doen hoor :D.
Vanmiddag was het weer genieten met een lekker kalfsrib. En ik geniet mee!
Grts. Truus.
dat waren dus ribbetjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door