Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
#621
Ow ik vin dhet heerlijk om te zien zeg !!!

De eerste keer stonden ze me echt heel raar aan te kijken. Scooby vooral. Hij mocht van de brokken altijd maar heel weinig hebben en was dan altijd binnen 5 minuten al klaar met eten. Een kleine bodem was wel het maximale wat hij mocht hebben (2 keer per dag dan). Nu gaf ik hem 7 plakken rodi compleet. Hij keek me echt aan met een kop van; vrouwtje is dat allemaal voor mij ??? Mag ik dat allemaal zelf opeten? Ow wat een heerlijk gezicht was dat zeg... Hij heeft ook gesmuld als een gek ervan...
Hahahahhaha ja dat geloof ik graag ;D! Was met eidos hetzelfde, die sprong bijna het anarecht op toen die al dat lekker rook ;).
Als je hier eenmaal aan gewend bent, en je honden ook ga je vanzelf eens wat zelf maken ;)... en zo heb je een barfdagje ingevoerd ;D...

En mooi dat ze er van worden van al dat goeie voer !!! Om te zoenen ;) :-* :-* :-* ;D

Liefs barbara
Door esther
#622
Nou mensen...het gaat echt heel goed hier al. Van de week komt er een vriezer en ik ben nu druk bezig met adresjes aanhet zoeken om de barf spullen vandaan te halen. Ook de keuken machine staat al gereed. Ik ga me nu echt verdiepen in de menu's en zal zeker heel veel vragen en menu's voorstellen...hihi

Nog iemand tips qua adresjes omgeving Rotterdam ????

Barfplaats wordt gesponsord door