Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#102592
ik ben al een hele tijd bezig met de dekking en ik wilde het beste voor de teef en voor de pups,
toe kwam ik bij kvv,
en heb toen bij karin geinformeerd.
en ben t gaan proberen.
eerst af en toe gewoon kopen om te kijken of ze t wilde,
toen meer en nu wil ik me eerste grote afneme kopen rodi en duck worden los gewoon te duur.

we zijn speciaal voor deze dekking in juni op kvv gegaan.
#102620
Geen verkeerd besluit geweest hoor, om voor de dekking over te gaan op versvlees. Want, zowel de moeder als de pups eten gewoon het beste vers/rauw.

Maar blijkbaar heeft jouw hond toch dermate veel troep binnen gekregen (brokken! En misschien wel eens een antibioticakuur gehad enzo) dat zij nu aan het ontgiften is geslagen. Tenminste, daar lijkt het wel op.

Je zou haar nu kunnen helpen door haar helemaal geen brokken meer te geven. Je kunt nu misschien fulltime versvlees geven, tot aan de dekking? En anders willen wij jou met liefde helpen om 2 maaltijden per week samen te stellen die verantwoord zijn!

Goed, misschien is het een goed idee om haar nu te helpen te ontgiften door haar Chlorella te geven. Oebaya heeft goede ervaringen met het geven van Chlorella.
#102652
ik ben blij dat we op kvv zitten en essie ook,
ze eet nu ook dr brokken wel op.
zal zo snel mogelijk op kvv 7 dagen gaan om te kijken hoe ze dan is.
dekking is over denk ik als de teef mee werkt ;D
over ong 4 weken.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op za 29 mei 2004, 02:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door