Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#93672
Ik heb het nooit gedaan overgieten lijkt mij zonde. Mijn jongste is een Witte herder en deze honden staan bekend om gevoelige darmen daar waarschuwde de fokker mij voor om niet te veel van voer te wisselen.
Verder zijn deze honden gevoelig voor doorschieten in de groei en groeipijnen zo erg dat sommige fokkers al geen puppy voer meer geven maar gelijk volwassen brok met 5-6 weken.
Met versvoer heb je dit probleem niet en met de gevoelige darmen valt het wel mee ze vreet als een tierelier en groeit mooi regelmatig.Ze krijgt overwegend uitmuntend en af en toe ook lams/rijst het voordeel van Duck vind ik dat het wat grover is je kan nog een beetje zien wat erin zit.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op zo 09 mei 2004, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jack
#93721
Zo de pupkopers zijn met ons teckeltje naar twee en half uur koffie leuten en heel veel goede adviezen van ons tevreden naar huis geggaan. (snik snik)
We hebben ze een kilo carnibest meegegeven, plus het adres (dichtbij hun) waar ze het kunnen halen.
Ze staan best open om de pup op vleesvoer te houden, gelukkig maar!
Ze hebben onze andere honden gezien, en de moederhond, dus zijn ze heel tevreden! gelukkig maar......want onze pups hebben we helemaal op vlees en het zou toch echt jammer zijn dat mensen nu brokken zouden geven??
Nee deze mensen willen hier echt mee verder, en wij adviseren ze hierbij! ;D ;D
Hetty
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door