Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#895842
audier schreef: Is dat zo?? ik dacht dat er van die vloeistof wegliep als je hem plat neer legt.

Groetjes, Karin
nee hoor, je kunt hem liggend vervoeren, maar wel een dag wachten met aanzetten.
Door *Natasja*
#895964
Happy Tail schreef:
als het alleen voor de doggies is...waarom kijk je niet eens voor een 2de handsje. Staat hier een 200 litertje voor 20 Eur ;D
Ja maar dan heb je vaak weer dat het energievreters zijn. Hier in de buurt zit een witgoedzaak die apparaten met lichte vervoersschade e.d. verkopen. Daar zit ik dan eerder aan te denken.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#895971
*Natasja* schreef: Ja maar dan heb je vaak weer dat het energievreters zijn. Hier in de buurt zit een witgoedzaak die apparaten met lichte vervoersschade e.d. verkopen. Daar zit ik dan eerder aan te denken.
Gewoon een beetje afdingen, wij hebben nu een gloednieuwe kist energieklasse A+, voor 300 euries. Ik weet niet hoeveel er in kan, maar het was de grootste die ze hadden  8) .
Door Lizzy
#896019
Cindy de Wolf schreef: Dan hoop ik maar dat ik het goed gedaan heb ;)
Jaaaa, tuurlijk, daar maak ik me helemaal geen zorgen over :-*!
Door Nynke
#896122
*Natasja* schreef: Ja maar dan heb je vaak weer dat het energievreters zijn. Hier in de buurt zit een witgoedzaak die apparaten met lichte vervoersschade e.d. verkopen. Daar zit ik dan eerder aan te denken.
Waar is dat dan Natasja ??
Door Anthraciet
#896273
Wij hebben een grote vrieskist voor het barfspul van de honden, 1 vrieskist en 1 vrieskast voor onszelf (i know.... ::))
Het voordeel van een kast vind ik dat je makkelijk dingen terug vindt, het is overzichtelijker, maar in een kist gaat gewoon zooooo veel meer in verhouding, zeker als je ook grote dingen als ribben e.d. hebt.
Dus dan duiken we maar gewoon de kist in elke dag :D
Wel probeer ik in ieder geval alles te labellen zodat ik weet wat ik pak.
Door Nynke
#896366
danielle1980 schreef: ik heb nog een kist over...
wel een oude...
gratis op te halen  ::)
Welk formaat ??
Door audier
#896428
Heb dan uiteindelijk net een kast besteld op het internet........die kan ik toch wat makkelijker kwijt dan een kist.....we hebben al een kist en daar ligt alles van ons en honden in. Nu gaan voortaan onze dingen in de kast en de honden-dingen in de kist. Om te beginnen in ieder geval....want ik begrijp dat iedereen toch wel steeds minder ruimte krijgt voor zichzelf en de honden steeds meer.. ;)

Tnx voor het vertellen van alle meningen en ervaringen

Groetjes, Karin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door