Sinds zaterdag heb ik eindelijk mijn vriezer en keukenmachine. Helemaal happy want ik heb er een tijdje om moeten zeuren. derest van de gezindsleden zien nu ook het nu ervan in en zien de honden ook met de dag opknappen. Vandaag hebben we grof diepvries vleesvoeding ingeslagen. Rodi en Bibi wel te verstaan. Ik wil nu ook langzaam gaan beginnen met het echte (b)arf werk. Dus heb ik nog een paar vraagjes

Okay, ik wil dus iedere week of iedere twee weken een zelf gemaakte maaltijd eraan toe voegen. Zodat ik dalijk op 5 barf dagen zit en twee bibi/duck dagen. Eerste week bijvoorbeeld een groentemengsel eraan toe voegen (voor een aantal keer porties maken en in vriezer doen??? en hoe fijn moet het zijn? Niet terug te herkennen of mag het iets grover zijn?) De andere week een keer een zuivelmegsel eraan toevoegen (wel vers van de pers maken). dan te dneken aan een beetje biogarde, eitje, huttekase enzovoorts. Dan de andere week dit weer combineren. Dus steeds door de oude en vertrouwde duck/bibi. Iets toevoegen. Mijn vraag is dan ook. Dit is inprincipe al compleet, als ik iets minder bibi geef kan ik het zo dan aanvullen of kunnen er grote tekorte ontstaan? Een andere week bibi vervangen door ander vlees. En ga zo maar door totdat ze aan alles gewend zijn en ik mijn iegen menu kan samen stellen aan de hand van alle voedingsmiddelen...
Is dit een goed emanier om mijn beessies er aan te laten wennen? Alle tips zijn welkom...