Weet iemand of je rauwe noten ook via internet kan bestellen?
Ik ben praktisch nooit in de gelegenheid om naar een markt te gaan en kom dus niet aan rauwe noten. In de winkels heb ik het tenminste nog nooit gezien, of kijk ik niet goed?
Moderator: Lizzy
Anthraciet schreef: Ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel winkels hier in de buurt ken (behalve de nodige supermarkten en dhz-winkels ), dus ik zou eens moeten gaan zoeken danOverigens hebben de meeste supermarkten in Duitsland een uitgebreidere sortering dan die in Nederland. Zoek je wel in het juiste schap?
Antonia schreef: Overigens hebben de meeste supermarkten in Duitsland een uitgebreidere sortering dan die in Nederland. Zoek je wel in het juiste schap?Ik heb gisteren wel bij een van de supers hier gekeken, maar vind alleen gemalen, geschaafde en hele amandelen en ook wel andere soorten jele noten, maar er staat niet op de verpakking wat ermee gedaan is. Zou ik er van uit kunnen gaan dat ze alleen gedroogd zijn? Of zullen ze er nog andere zaken op losgelaten hebben?
dorinekok schreef: Heb je het al geprobeerd om op internet rauwe noten te kopen...?Nee, heb er nog niet heel actief naar gezocht, maar wel in wat internetwinkels gekeken waar ik vaker dingen koop en daar zie ik het niet. Heb je een tip voor me?
dorinekok schreef: nee maar je vraagt iets kennelijk zonder het eerst zelf uitgezocht te hebben. Dan weet ik dus dat ik het niet hoef uit te gaan zoeken. Want jij hebthet zelf nog niet geprobeerd. succesAltijd fijn als mensen je willen helpen