Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#866556
Angelique schreef: Staat er toch bij hoe of wat?
Ja staat er bij,als ik zelf deze informatie tegenkom loop ik effies een straatje verder zodat ik wel meteen weet wat de huidige prijzen zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#866667
tieneke schreef: Ja staat er bij,als ik zelf deze informatie tegenkom loop ik effies een straatje verder zodat ik wel meteen weet wat de huidige prijzen zijn.
Oftewel....een beller is sneller ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#866688
zou daar niet eens willen kopen en niet om het feit dat ze geen prijslijst hebben maar vooral in wat voor dieren ze "handelen"!
Die man ga ik niet eens spekken door daar wat te halen, al kreeg ik het voor niets!
Dat soort dieren hoor je niet te verkopen die hoor je daar te laten waar ze thuis horen, maar dat is mijn mening!
ellen
Gebruikersavatar
Door pike
#866696
vanaalst schreef: zou daar niet eens willen kopen en niet om het feit dat ze geen prijslijst hebben maar vooral in wat voor dieren ze "handelen"!
Die man ga ik niet eens spekken door daar wat te halen, al kreeg ik het voor niets!
Dat soort dieren hoor je niet te verkopen die hoor je daar te laten waar ze thuis horen, maar dat is mijn mening!
ellen
en de mijne!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#866847
tje, en daar ga ik weer(kan heel slecht tegen dit soort dingen!)
hij heeft de opleiding middelbare agrarische school in barneveld gevolgd.
Dan ga je mij niet wijs maken dat hij veel weet van bv stinkdieren, neusberen, mara's en vliegende eekhoorns.
En omdat hij die opleiding heeft gevolgd is/schijnt het in de kopers voordeel te zijn dat hij daardoor alles van die dieren weet?!
En volgens mij is het toch verboden om de zeg maar 'inheemse' diersoorten te verhandelen en laat staan(zoals het op zijn site staat) te vermeerderen?
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#866856
heb hem trouwens even een mailtje gestuurd( een nette) om te vragen waar hij dan zijn stages heeft gelopen.
ben benieuwd.
ellen
Door tieneke
#866880
vanaalst schreef: zou daar niet eens willen kopen en niet om het feit dat ze geen prijslijst hebben maar vooral in wat voor dieren ze "handelen"!
Die man ga ik niet eens spekken door daar wat te halen, al kreeg ik het voor niets!
Dat soort dieren hoor je niet te verkopen die hoor je daar te laten waar ze thuis horen, maar dat is mijn mening!
ellen
Is triest voor die beestjes ja  :'(
Gebruikersavatar
Door pike
#867198
of het nou om inheemse soorten gaat of om exoten ik vind beide gewoon niet kunnen en ik begrijp ook niet waarom dit nog steeds mag....
en voor de opleiding geef ik idd ook niet veel maar voor de onwetende koper klinkt het toch alsof het allemaal goed in elkaar zit....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door