en zijn daarmee misschien wel wat duurder dan bijv. een Herby,
Met sommige dingen zijn jullie zelfs goedkoper...
Even uit een klanten-oogpunt, ik vergelijk ook prijzen, doe ik voor ons eigen eten ook (nog meer dan voor het hondenvoer, ha ha). Ik geef vers omdat ik geloof dat het beter is dan brok, maar ik vind het ook een bijkomende voordeel dat het goedkoper is.
Zou het duurder worden dan brok, zou ik wel vers blijven geven, daar niet van. Ik heb met een vriendinnenkring allerlei adressen, waar we gezamenlijk bestellen, de een haalt daar kip, de andere daar runderspul en ik bestel dan voor iedereen bij RDS en Herby, en ik haal het daar ook op, scheelt voor de bezorgers 10 verschillende adressen langs rijden, en ik woon toch dichtbij.
Ik bestel meestal als ik nog voor 14 dagen nog eten in de vriezer heb, dan maakt het niet uit als het niet op korte termijn leverbaar is. Daar kan je dus ook als klant rekening mee houden. Tot nu toe heb ik niets vervelends meegemaakt, tja een keer is iets wat ik heb besteld leverbaar, jammer dan, vaak is er wel iets anders op voorraad wat voor vervanging kan zorgen, prima toch. Ik doe niet zo moeilijk, ben al blij dat ik niet 20 verschillende adresjes langs hoef!