Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

hoe lang barfen jullie honden al?

minder dan een jaar
16
25%
tussen 1 en 2 jaar
19
29%
tussen 2 en 5 jaar
26
40%
tussen 5 en 8 jaar
4
6%
langer
Geen stemmen
0%
Door Sennaruby
#839049
Dik twee jaar geleden ben ik begonnen met KVV en toen ben ik al snel gaan experimenteren met barfdingen, omdat ik het leuk en interessant vond! En dat vonden Ruby en Senna ook! Sinds nu precies 2 jaar barf ik fulltime.

Groetjes,

Fieke
Door Borke
#839162
Parttime Barf nu 3 jaar, fulltime Barf 2 jaar.

Nestgenootjes van Borke zie ik niet, dus daar heb ik geen idee over.
In vergeljiking tot andere Stabij's is hij enorm goed bespierd en wij lopen 1-1.5 uur per dag en nooit naast de fiets, dus daar komt dat niet van.
Verder heeft hij een prachtig gebit en als er virusjes heersen waar andere Stabij's 1 of meerdere weken ziek van zijn dan is Borke niet ziek of maar 24 uur.
De katten eten 3.5 jaar Carnibest voor de oudste poes en de andere 5 katten ca 1-2 jaar.
Door - pien -
#839331
Ongeveer 2 jaar geleden "ontdekte" ik kvv (dankzij de dierenwinkel), zij vertelden me over deze site, en toen ging Kees over op barf en de poezen op kvv.
Tippy is er sinds een jaar bij, en hij barft vrolijk mee!
Kees is een vuilnisbak en Tip komt uit het asiel, dus heb geen vergelijkingsmateriaal.
Voor mij bestaat er nooit meer een andere manier van voeren  :)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#839595
pienkeestip schreef: Ongeveer 2 jaar geleden "ontdekte" ik kvv (dankzij de dierenwinkel), zij vertelden me over deze site, en toen ging Kees over op barf en de poezen op kvv.
Dat is nog eens een goede dierenwinkel!
Door dorinekok
#839640
Hier bijna 9 maanden. cold turkey overgegaan van brok naar barf van de een op de andere dag en van twee maaltijden naar één maaltijd per dag. geen enkel probleem
Door tigger
#839650
Ginger is een barftijgertje; afgespeend op kvv en barf. Sinds ze ca 9 weken was barft ze volledig. Dus in totaal meer dan 1 jaar. Beau barft niet; die eet kvv sinds 2003.
Door Femke
#839928
sinds 2003 volledig vers met af en toe barfdagen. Een poos volledig gebarft maar Loebas regurgiteert erg vaak op barf en daarom nu weer op KVV met regelmatig barfdagen.
Door tieneke
#840293
Femke schreef: sinds 2003 volledig vers met af en toe barfdagen. Een poos volledig gebarft maar Loebas regurgiteert erg vaak op barf en daarom nu weer op KVV met regelmatig barfdagen.
Je bedoelt kotsen  ;D ;D
Door Ronja
#840986
Ik dacht dat netjes kotsen vomeren was.
Ik ga dit woord zeker gebruiken in het dagelijks leven. Vanmorgen nog een kein beetje regurgitant opgeruimd van Ronja.
Door anneke62
#841161
Luca eet sinds bijna een half jaar KVV/Barf. Ik zou wel helemaal op Barf willen overgaan :(, maar het is een lastige eter, dus met regelmatig KVV erbij krijgt hij toch alle voedingsstoffen binnen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door