Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat is de favoriete plek van je hond om zijn snoet aan af te vegen na het eten?

Je schone broek
9
18%
het bankstel
14
27%
de muur
4
8%
bezoek
1
2%
iets anders
9
18%
mat/ tapijt
14
27%
Door Bianca75
#835590
Bij Rico is de bank de beste plek, lekker langs de bank schuren (ben ik vooral blij mee als hij vis heeft gehad. :( ::)) En Bowy gebruikt de matten in de schuur als snoetpoetsplek. ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#835606
Ik kan niet kiezen. Hier wordt elke optie wel door iemand gebruikt. De enige opmerking die ik kan maken is dat tegen de tijd dat die gasten gaan eten er hier nooit iemand nog met een schone broek loopt. (die liggen uitsluitend in de kast)
Door Boefke
#835613
Anders. Namelijk niet. Ja, per ongelijk wel aan mij, of tijdenshet spelen aan elkaar of hun eigen kleedjes ofzo. Maar echt hun bek afvegen doen ze niet.
Door cylke
#835796
Misschien beter de vraag stellen: "wat is Geen snoetpoetsplek  ::)"

Chelsey gaat de zetels af, en daarna de muur bij de zetel :P
Voor Yengees is er niets beter dan de zetels met (versgewassen) dekjes  :-X

En ja, ik heb ook de geneugten van "verse vissnuitgeur" ontdekt  ;)
Door tt-tjes
#835833
Balou het liefst aan mijn broek, Fjurdy op de mat, de slaapzak, zijn kussen of het grasveld. Eerst zijn snuit van alle kanten, om vervolgens kreunend met 4 poten omhoog op zijn rug te rollen.
Gebruikersavatar
Door pike
#835883
Ik heb anders gestemd. Na het eten veegt Pike zijn bek af aan het kale parket (volgens mij gaat dat helemaal niet maar ja hij doet het) en Armagnac veegt zijn bek af aan het kussen in Pike zijn mand. Ze doen dit trouwens alleen als de maaltijd wat vettiger was, meestal doen ze het helemaal niet.
Als ze nat van de regen thuiskomen dan veegt Pike zijn kop af aan mijn broek (die dan toch al lang niet schoon meer is) en vervolgens moet het vloerkleed er aan geloven. Armagnac gaat wederom in PIke zijn mand op zijn kop staan  :D.
Als Pike in bad is geweest (zeldzaamheid) dan schurkt hij langs muren en boeken op de onderste plank in de boekenkast  >:(
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#836117
Iets anders; Bono aan de bank en Sem d'r snoet veeg ik zelf ff af met een doekje, aangezien d'r nog weleens wat in d'r 'wangen' wil blijven zitten (en dat is dan wat veel om door haar zelf af te laten vegen, vind ik persoonlijk  ;D) Meestal doet ze 't dan, voor d'r eigen idee :D, nog ff na in d'r bench; op d'r rug schurend...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door