Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ronja
#806313
Vandaag heeft Ronja voor het eerst de runderstrot (een halve) gegeten. Het botje had ik eruit gehaald. Ze vond het heerlijk en heeft er rustig op liggen knagen. Het was na 8 minuten verdwenen. Later heb ik het botje klein gemaakt en ook nog gegeven.
Door Eef+Stippels
#806316
Ronja schreef: Vandaag heeft Ronja voor het eerst de runderstrot (een halve) gegeten. Het botje had ik eruit gehaald. Ze vond het heerlijk en heeft er rustig op liggen knagen. Het was na 8 minuten verdwenen. Later heb ik het botje klein gemaakt en ook nog gegeven.
Altijd leuk om te zien hoe ze er van genieten!
Door Ronja
#806513
Het ging heel goed met de runderstrot. Ze smulde er rustig vvan. het klepje heb ik weggehaald en kleingemaakt. Ik hak de kipkarkassen en nu de runderstrot met een bijl door. Moet je haar horen piepen als ik de bijl pak! Heel erg grappig. Ze vindt alles heerlijk, veel beter dan de brokken.
Door macgirlie
#806533
En was dat eng.... met je handen in die strot. Overweeg ze ook wel maar vind het nog een beetje eng! Geen flauw idee wat ik er bij moet verwachten.... Maar nu heb ik ook een hekel aan kopvlees.... 't is waarschijnlijk gewoon het idee. Nu heb ik nog paardenkopvlees liggen en dat vind ik nog griezeliger.
Door Ronja
#806536
Nee hoor, het is een soort koker met een holte. Ik heb hem open geslagen met mijn bijl en zag toen dat platte botje zitten. Dat sneed ik weg. Ik ging dus niet met mijn hand in die holte. Ronja krijgt ook maar een halve strot per keer.
Is kopvlees van het paard zo eng? ik heb net geprobeerd wat te krijgen!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#806537
Het ziet eruit als een bal met een koker erin. Ik knip het altijd door met een snoeischaar en het vlees met een gewone schaar. Ik vind het lang zo vies niet als kopvlees, da's echt om te griezelen....... :-X :-X :-X :-X
Door Elf
#807196
Doodles is altijd heerlijk een tijd met een runderstrot bezig. Hij moet er echt moeite voor doen en is altijd zeer voldaan daarna. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets heb ingeknipt ofzo.
Door *wendy*
#807197
Kopvlees om te griezelen?
Eten jullie dan nooit riblappen ofzo? Ziet er ongeveer net zo uit (iets vetter).
Of is het gewoon het idee dat het van een kop afkomt?
Door Mevroi Kruim
#807271
Nou, de kimmels zien er wel ff wat anders uit dan een riblapje hoor (en dat eet ik idd nooit zelf als veggie  ;D)
Ik heb er trouwens geen moeite mee, met niks eigenlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door