Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#792823
dorinekok schreef: Heeft iemand toevallig een hond van 20 kilo of voert 500 tot 600 gram per dag en weet zo uit haar/zijn hoofd wat dat per maand kost?
groetn Dorine
Sem eet nu 500gr. per dag, Bono 650. Voor hen samen ben ik ongeveer 50 euro per maand kwijt aan Barf.
Door Golum
#793125
Gol weegt nu 25 kilo en ik ben tussen de 40 en 50 euro per maand kwijt.
Ik ben erg lui en geen koopjesjager dus het kan goedkoper denk  ;D
Door Yvonne K
#794448
Voor Saban, Charee en Anouk ongeveer 1.2 kg per dag. Anouk eet veel kvv en de anderen barf. Ik denk dat ik zo'n 50-60 euro per maand kwijt ben. En ik heb geen bezinekosten en verpakkingskosten. Wel een vriezer gekocht.
Door Yvonne K
#794451
Voor Saban, Charee en Anouk ongeveer 1.2 kg per dag. Anouk eet veel kvv en de anderen barf. Ik denk dat ik zo'n 50-60 euro per maand kwijt ben. En ik heb geen bezinekosten en verpakkingskosten. Wel een vriezer gekocht.
Door tessa
#794525
mijn hondjes eten samen ongeveer 200 gram per dag, hieraan ben ik ongeveer 12 euro per maand kwijt  :-X ;D
Door Minna
#794667
hmpf...op moment gaat er gemiddeld 2,5 kg doorheen per dag  :o met 6 gekken, dus met 12 euro redden we het niet  ;D
Ach ja nu zit er bijna 200 kilo in twee vriezers dus kunnen we weer even!
Door mabeline
#794731
Ik ben voor mijn honden (een volwassen van 9 kilo en een pup van nu 8 kilo) ongeveer 40 euro per maand kwijt (alleen vlees)

34 katten ben ik ongeveer 200 aan kwijt (alleen het vlees)
Door Minna
#794830
Dacht dat het een typfout was... ;D Dan ben ik zo gek nog niet met 6 honden, hihi! ;)
Door mabeline
#794834
wij hebben 4 honden en 34 katten, altijd gezellig druk, maar in goede harmonie en dat maakt het zo leuk :)
Door Femke
#795820
mabeline schreef: wij hebben 4 honden en 34 katten, altijd gezellig druk, maar in goede harmonie en dat maakt het zo leuk :)
allemachtig, 34 katten, dan woon je zeker wel lekker buitenaf?
Door mabeline
#795825
nee we wonen gewoon op een beneden woning, wel lekker met een tuin. Die hebben we overdekt met gaas voor de katten, dat ze niet weg kunnen

Wil namenlijk niet dat andere mensen last hebben van mijn dieren ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door