Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#792037
Minna schreef: Ik heb maandag mijn Herbyvlees opgehaald, volgende week krijgen de meisjes lekkere stinkende schapenpens!  ;D
wasknijpers en plastic handschoenen klaar leggen ;D
en waarschuw ook meteen de mileu- politie maar!
Door Minna
#792053
Joh, hier in de rimboe schrikt de milieupolitie nergens meer van!
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar... ;D
Door pallas
#792101
Minna schreef: Joh, hier in de rimboe schrikt de milieupolitie nergens meer van!
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar... ;D
Das waar ook jij woont in de rimboe :) nou dan kijken ze toch niet op van een beetje schapenpenslucht.
Hier in de stad is dat wel eens anders ::)
dementen-bejaarden-Tena-lucht is wel het toppunt van  :puke: (jaaaren vrijwilligers werk gadaan in een verpleegtehuis ;) )
Door Fynn
#792132
Ja ik heb ook de schapenpens van Herby,jeetje wat een lucht .
Maar de honden vinden het heerlijk die smullen.

Ik heb zelf ook in de verzorging gewerkt dus ben niet zo snel vies van iets.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door tigger
#792159
pallas schreef: waar had jij hem vandaan?? De mijne heb ik van Herby gekregen! De honden vonden het héérlijk ;D ;D ;D
Van Herby idd; de honden vinden het ook heerlijk. Het baasje vindt het ietsjepietsje minder ....  pfieuww wat een stank..
Door roefus
#793221
Ik heb vanavond zowel een lamspens als een schapenpens (van Herby)  in stukjes gesneden (voor in de droger). Ik vond de geur wel meevallen.
Niet te vergelijken met de runderpens die ik een paar maanden geleden had (van 'n andere leverancier), want díe was zo vuil dat zelfs de honden hem niet echt lekker vonden. En waar ik dus ook mijn vraagtekens bij had.

Maareh...ik geloof wel dat de komende dagen niemand hier meer in de schuur wil  :-X
Want de lucht die er tijdens het drogen vanaf komt, die is  v e r s c h r i k k e l i j k.  :-X :-X :-X :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door