Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door JoNoMo
#753473
Sella schreef: Het is hardtikke vers en alleen heel goed diepgekoeld maar niet bevroren. Netjes met een skal etiket erop.
Het zal heel erg moeilijk worden om het bij een slager te kunnen krijgen.
Het valt onder dezelfde wetgeving als met echte vuile pens.
Ik weet niet in welke omgeving je woont?
Anders mag je wel wat van mij overnemen.
Ik woon in de Zaanstreek.
waar haal jij de verse pancreas?
ik woon zelf in Alkmaar
gr Margot
Door Sella
#753494
JoNoMo schreef: waar haal jij de verse pancreas?
ik woon zelf in Alkmaar
gr Margot

Bij het islam center in Rotterdam, mijn aanbod gold alleen voor tttjes omdat haar hondje maar 25 gram per dag nodig had ;)
Door JoNoMo
#753516
Sella schreef: Bij het islam center in Rotterdam, mijn aanbod gold alleen voor tttjes omdat haar hondje maar 25 gram per dag nodig had ;)
dat begreep ik wel hoor :)
maar ik zoek iets hier in de buurt dus daarom mijn vraag
Door Sella
#753573
JoNoMo schreef: dat begreep ik wel hoor :)
maar ik zoek iets hier in de buurt dus daarom mijn vraag
Het is gewoon niet te krijgen via een slager omdat het onder dezelfde wetten vallen als de andere organen van het spijsverteringsstelsel.
Het islam center kan het ook alleen maar leveren in emmers met deksel die verzegeld zijn met een skal stikker zodat het niet met ander vleesprodukt in aanraking kan komen.
Je zal dus of naar Rotterdam moeten na besteld te hebben of duck pancreas gaan voeren.
Door Lizzy
#753574
tt-tjes schreef: Het is ongelofelijk, maar waar. Het gaat super met Balou. Sinds vorige week vrijdag heb ik dus de pancreas gegeven, alles bij elkaar denk ik 25 gram per dag.

Sinds afgelopen zondag heb ik geen staartjes meer in hoeven binden met het wandelen, zijn drolletjes zijn superstevig, ik vind geen stukjes bot meer in zijn ontlasting en hij poept nog maar 1x per dag.
Daar komt bij dat hij het heerlijk vind.

Ik hoop echt dat dit zo doorzet, ik heb inmiddels pancreas besteld bij het IC.
Wauw, dit is nog eens GOED nieuws!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door