Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#727139
Ik maak altijd voor een maand groentemix en vries het in dagporties in in kleine bakjes. Ze krijgen dus elke dag hun portie groente bij de maaltijd. Fruit geef ik niet, dat vinden ze hier  :puke:. Alleen Pike die lust nog wel eens een stukje appel of meloen maar daar houdt het dan ook mee op. Sinaasappel, kiwi, banaan, alles wordt helemaal uit elkaar gepulkt en over de grond uitgesmeerd  :-X
Ze eten "braaf" hun uit-veel-soorten-bestaande-groentemix (dat was in het begin trouwens wel anders toen moest ik er altijd iets doorroeren om het lekker te maken, dat hoeft nu niet meer) dus ik ga ze niet plagen met fruit.
Door Elf
#727282
Fruit?? Doodles rooft de fruitschaal leeg als ie de kans krijgt... Gisteren betrapte ik m nog met een gestolen appeltje ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#727487
Elf schreef: Fruit?? Doodles rooft de fruitschaal leeg als ie de kans krijgt... Gisteren betrapte ik m nog met een gestolen appeltje ::)
Dat laat me weer denken aan mijn vorige hond, een ruwharige tekkel. Ik had een appel in de hal gelegd om mee te nemen naar mijn paard. Zie ik in ene die tekkel voorbijkomen met die appel. Hij had hem vast aan het steeltje! en dat zag er toch zo komisch uit! Die lustte trouwens alle rauwe groente en fruit, behalve champignons.
Door 202Spots
#727506
Zie ik in ene die tekkel voorbijkomen met die appel. Hij had hem vast aan het steeltje! en dat zag er toch zo komisch uit!
Net zoiets als Tor met 'n gestolen meloen!! :D
Eerst in de kamer brengen ...
Afbeelding

en dan er mee naar buiten hollen.. ::)
Afbeelding

Ze vreten ook de rijpe aardbeien van de plant en bramen van de struik...zijn gek op alle fruit.
Door Mevroi Kruim
#728737
En bramen en bosbessen zoeken in het bos; Tara kan ze heel netjes plukken, Kátur vreet gewoon de hele struik mee op  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#728771
pike schreef: Ik maak altijd voor een maand groentemix en vries het in dagporties in in kleine bakjes. Ze krijgen dus elke dag hun portie groente bij de maaltijd. Fruit geef ik niet, dat vinden ze hier  :puke:. Alleen Pike die lust nog wel eens een stukje appel of meloen maar daar houdt het dan ook mee op. Sinaasappel, kiwi, banaan, alles wordt helemaal uit elkaar gepulkt en over de grond uitgesmeerd  :-X
Ze eten "braaf" hun uit-veel-soorten-bestaande-groentemix (dat was in het begin trouwens wel anders toen moest ik er altijd iets doorroeren om het lekker te maken, dat hoeft nu niet meer) dus ik ga ze niet plagen met fruit.
Fruit vind ik vanwege de suikers ook niet echt noodzaak. Diegene die het lusten krijgen het wel, of pakken het zelf wel (zomers van de boom en/of struik af) maar ik ga niemand dwingen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door