Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ron
#716100
bedankt voor de reactie, helemaal gerust gesteld nu  :) ga de ontlasting in elk geval goed in de gaten houden!
Door Daphne
#716119
Ron schreef:
Overigens nog een vraag (als overbezorgde baas...) stel dat hij zich ergens in verslikt wat dan?? is er een soort van heimlich voor honden?
En is het mogelijk dat de stukjes bot die hij fijn bijt ondanks dat het rauw is misschien toch scherp zijn en schade aan richten?
Die is er zeker! Vraag maar aan Erna, mede dankzij haar ervaring en vooral het delen ervan op dit forum heb ik onze hond van de verstikking gered. Aan zijn achterhand opgepakt en op zijn kop gehouden.  :P
Door Lizzy
#716124
Sowieso handig om die te kennen, de heimlich - greep/procedure. Want niet alleen kunnen ze in een vleesbotje stikken, ook in brokjes of andere aanverwante artikelen. Nou hadden we hier een prachtige site met tekeningen over hoe de procedure uitgevoerd moest worden (van Dory, 202spots), maar die site bestaat niet meer... Ik zoek en zoek en zoek!
Door Ron
#716129
natuurlijk is he makkelijk om te weten hoe deze uit te voeren voor nu weet ik in elk geval dat ik hem op zijn kop moet houden
mocht er iets gebeuren  ;) voor nu ga ik nog steeds verder met zoeken naar eenden- kippennek en weet ik in elk geval dat hij het lekker vind :)

bedankt iedereen voor de tips/reacties!
Door Chaos
#716134
Op z'n kop houden is goed te doen bij keinere honden, maar bij de groten is Heimlich waarschijnlijk gemakkelijker.

Marlies
Door Ron
#716151
Chaos schreef: Op z'n kop houden is goed te doen bij keinere honden, maar bij de groten is Heimlich waarschijnlijk gemakkelijker.

Marlies
Zie foto  ;D dat gaat wel lukken  ;)
Door *Natasja*
#716153
Chaos schreef: Op z'n kop houden is goed te doen bij keinere honden, maar bij de groten is Heimlich waarschijnlijk gemakkelijker.

Marlies
Ik denk dat de paniek je sterk genoeg maakt om ook een grote hond ondersteboven te houden  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door