Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#717679
MarijeJoanne schreef: Wat is het verschil nou helemaal tussen wilde en tamme eend dan?
Geen idee, maar sommige honden proeven het verschil blijkbaar.
Tristan heeft deze week voor het eerst eendennek en orgaantjes van eend (wild of tam?) gekregen. Hij wilde er dus echt niets mee doen. Ik heb het uiteindelijk gemalen en toen at hij het met lange tanden: het is wel een Begale....!  ;)
Wij hebben overigens genoten van de rest van de eend uit de oven.....  ;D ;D
Door Mevroi Kruim
#717713
MarijeJoanne schreef: Hier ook een keer eend gehad, niet uit Mill, maar zo uit de vrije natuur.
Ene hond wou het niet eten, andere wel.

Wat is het verschil nou helemaal tussen wilde en tamme eend dan?
Nou .... wilde eend heeft z'n spieren gebruikt itt tamme eend, en dat zie je aan de kleur. En wilde eend heeft wel ff een ander dieet dan de gemiddeld tamme eend, en dat ruik je aan het vlees ook.
Door KatCorso
#722803
Vanaf volgende week zaterdag krijgen ze hier ook 1x per week eendennekken op het menu, ik ben benieuwd of ze het gaan lusten. Heb maar 5kg besteld, eerst kijken of ze het lusten  ;D Ook de hazenkarkassen gaan we proberen.
Ik had graag de hele eenden met veren en organen nog aan en in eens willen proberen, zal voor de volgende keer zijn  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door